چگونه از گوگل برای سایت خودمان کلیک بخریم؟

برای شروع‌‌‌‌کردن کمپین تبلیغاتی خود در گوگل لازم است که یک اکانت گوگل ادوردز داشته باشید. پس از ساخت اکانت گوگل ادوردز حسابتان را شارژ می‌کنید؛ سپس باتوجه‌به بودجه و برنامه‌ی خود، بهترین پلن ارائه‌شده توسط گوگل ادز را انتخاب کرده و به تبلیغات می‌پردازید. این نوع از تبلیغات نیز مانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری زیر و بم خاص خود را دارد و بهتر است برای انجام آن از یک تیم متخصص کمک بگیرید. سایت‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند؛ اما برای گرفتن بهترین نتیجه‌ی ممکن، بهتر است کار خرید کلیک گوگل را به تیمی حرفه‌ای و مجرب بسپارید.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

  • یکی از بهترین مزیت‌های این نوع از تبلیغات این است که شما برای نمایش سایتتان در صفحه‌ی اول گوگل هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید. تنها هزینه ای که پرداخت می‌کنید در ازای مخاطبان جذب‌شده ازطریق آن لینک است.
  • گوگل تبلیغ سایت شما را به هر کاربری نمایش نمی‌دهد. درواقع گوگل ادز مخاطبان موردنظر شما را مورد هدف قرار می‌دهد. گوگل سایت شما را در صفحه‌ی اول جست‌وجوی افرادی قرار می‎دهد که به‌دنبال خدمات و محصولاتی مشابه با سایت شما هستند. مسلماً در این روش افراد بیشتری جذب وبسایت شما می‌شوند و نتیجه‌ی آن از تبلیغات آزاردهنده‌ در سایت‎های نامرتبط بسیار بیشتر است. در اینجا است که اهمیت انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب بیش‌ازپیش خود را نشان می‌دهد.
  • این نوع از تبلیغات سرعت اثربخشی بالایی دارد. درواقع شما اگر با تیمی حرفه‌ای کار کنید، تبلیغ خود را در کمتر از یک ساعت در صفحه‌ی اول گوگل می‌بینید. این در حالی‌ست که در سئو برای گرفتن نتیجه‌ی دلخواهتان باید ۳ تا ۶ ماه صبر کنید و از طرفی دیگر هزینه‌ی بسیار بیشتری بپردازید. درحالی که با خرید کلیک گوگل می‌توانید در زمان کم مخاطبان بسیاری را جذب کرده و سایت‌تان را در صفحه‌ی اول گوگل بالاتر از سایت‌های ارگانیک و سئو‌شده به نمایش بگذارید.
  • گوگل ادز امکان آنالیز‌‌‌‌کردن عملکرد تبلیغتان را به شما می‌دهد. شما می‌توانید گزارشی از بازخورد تبلیغتان و تعداد مخاطبان جذب‌شده را مشاهده کنید. درصورت نارضایتی امکان ویرایش یا منحل‌‌‌‌کردن آن را در هر زمانی‌که بخواهید دارید.
  • با استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل، شما می‌توانید برای تبلیغاتتان از نظر جغرافیایی محدودیت بگذارید و مشخص کنید که قصد دارید تبلیغتان را در چه مناطقی به نمایش بگذراید.
  • استفاده از گوگل ادوردز یکی از بیشترین نرخ‌های بازگشت سرمایه را در میان روش‌های تبلیغاتی مختلف دارد؛ زیرا شما در ازای نمایش سایتتان پولی پرداخت نمی‌کنید و با پرداخت هزینه‌ای ناچیز بابت هرکلیک می‌توانید مخاطبان مرتبط بسیاری را جذب کرده و تبدیل به مشتری کنید. نحوه‎ی چیدمان سایتتان و خدماتی که ارائه می‌دهید نیز در تبدیل‌‌‌‌کردن کاربران به مشتری تاثیر به‌سزایی دارند.
  • گوگل با استفاده از روش‌های خاص خود، قادر به شناسایی کلیک‌های هرز و اسپم است و در انتهای روز هزینه‌ی این کلیک‌ها را به حساب شما بازمی‌گرداند.
  • شما در گوگل ادز سقف میزان پولی را که می‌خواهید بابت خرید کلیک گوگل هزینه کنید تعیین می‌کنید و گوگل ادز هیچ‌گاه مبلغی بیش از هزینه‌ی تعیین‌شده را از حساب شما کسر نخواهد کرد.
بخوانید  بازآفرینی غرب وحشی در دنیای دیجیتال | نگاهی به ساخت بازی Red Dead Redemption 2

شاید متوجه شده‌ باشید که به‌تازگی برخی از کسب و کارهای آنلاین با بودجه‌ی کم توانسته‌اند مشتری‌های زیادی جذب کرده و در مدتی کوتاه به جایگاه خوبی برسند. بسیاری از آن‌ها این پیشرفت را مدیون گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل هستند که سایت و کسب‌و‌کار آن‌ها را در این موتور جست‌وجو به کاربرانی که بیشتر به محتوای سایت تبلیغ‌دهنده علاقه دارند، نمایش داده‌است و این کاربران را جذب کرده‌است. اگر آن‌ها توانسته‌اند به این روش پیشرفت‌‌کنند، چرا شما نتوانید؟

خیلی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی بستر تبلیغ کسب و کارها و سایت‌های مختلف را در وبسایت و اپلیکیشن خود فراهم کرده‌اند. این تبلیغ می‌تواند به‌صورت تبلیغ کلیکی یا PPC باشد. PPC یا Pay Per Click به این معنا است که شما بابت هر کلیکی که کاربران روی لینک مربوط‌به وبسایت شما انجام می‌دهند مبلغی را پرداخت می‌کنید. وبسایت‌ها و موتورهای جست‌وجوی مختلفی مانند فیسبوک، توییتر، پینترست، لینکدین، بینگ و… این نوع از تبلیغات را می‌پذیرند؛ اما شک نکنید که دراین‌میان تبلیغات گوگل بهترین نوع از تبلیغات کلیکی است.

کلام آخر: برای تبلیغات در گوگل از چه تیمی کمک بگیریم؟

برای تبلیغ در گوگل ادز چه باید کرد؟

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



منبع تبلیغات گوگل به‌دلیل مزایای خوبی که نسبت به دیگر کمپین‌های تبلیغاتی دارد، به طرز فوق‌العاده‌ای در حال فراگیر‌شدن است.

نتیجه گرفتن در تبلیغات کلیکی گوگل با انتخاب کلمه‌ی کلیدی مناسب رابطه‌ی مستقیم دارد. در حقیقت این نوع از تبلیغات براساس یافتن بهترین کلمه‌ی کلیدی ساخته شده‌است؛ پس اگر قصد خرید کلیک گوگل را دارید، باید بیشترین هزینه و زمان را صرف یافتن بهترین کلمه‌ی کلیدی کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید در گوگل ادز به نتیجه‌ی مطلوب برسید.

بخوانید  لیست کامل بازی های پلی استیشن VR2 فاش شد
شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری به شما پیشنهاد ایجاد کمپین‌های تبلیغات در گوگل ادز را می‌دهند؛ اما واقعیت آن است که بسیاری از این شرکت‌ها فقط به‌دنبال سود خود هستند و با اینکه قول خرید کلیک گوگل را به شما می‌دهند، اما ممکن است به‌دلیل بی‌تجربگی و سودجوییشان اثر منفی نیز بر تبلیغات سایت شما داشته‌باشند. در ادامه‌ی مقاله درمورد تبلیغات کلیکی گوگل بیشتر صحبت خواهیم کرد و نحوه‌ی تشخیص شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای از شرکت‌های کلاهبردار یا بی‌تجربه را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم.

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

برای داشتن تجربه‌ای بهتر در گوگل ادز بهتر است که با تیمی حرفه‌ای و باتجربه همکاری کنید. دقت داشته‌باشید که تیم انتخابیتان حتماً ویژگی‌های زیر را داشته‌باشد تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید:

  • توجه داشته‌باشید که این شرکت حتماً پارتنر رسمی گوگل باشد. گوگل به شرکت‌های موردتاییدش یک لوگو به‌عنوان گوگل پارتنر اهدا می‌کند. وبسایت‌های ایرانی کمی این مزیت را دارند. بسیاری از سایت‌ها تنها عکس لوگو را در صفحه‌ی خود قرار داده‌اند؛ درحالی‌که این لوگو باید قابل کلیک باشد در غیر این صورت سایت مذکور کلاهبردار است.
  • این شرکت باید بتواند بهترین و کارامدترین کلمه‌ی کلیدی را برای شما انتخاب کند تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید. در این‌صورت شما دیگر دغدغه‌ی انتخاب یک کلمه‌ی کلیدی مناسب را نداشته و افراد متخصص این‌ کار را به‌جای شما انجام می‌دهند.
  • لازمه‌ی یک شرکت خوب، داشتن یک تیم پشتیبانی قوی است که هر موقع که به مشکلی برخوردید به کمک شما بشتابد و مشکل را برای شما برطرف کند.
  • یک تیم کاردرست در زمینه‌ی خرید کلیک گوگل، باید امکان دسترسی به اکانت گوگل ادز را به شما بدهد تا بتوانید هرموقع که اراده کردید عملکرد تبلیغتان را بررسی و آنالیز کنید.
بخوانید  مجموعه Final Fantasy Pixel Remaster در 19 آوریل برای کنسول‌ها عرضه می‌شود

گوگل ادز که قبلاً با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد، نوعی از تبلیغات در موتور جست‌وجوی گوگل است که لینک موردنظر شما را در صفحه‌ی جست‌وجوی گوگل (SERP) به مخاطبان نمایش می‌دهد و بابت هر کلیک از شما هزینه‌ای کم دریافت می‌کند. حتماً در هنگام سرچ در گوگل در صفحه‌ی جست‌وجو وبسایت‌هایی را دیده‌اید که در صفحه‌ی اول ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌SERP قرار گرفته‌اند و درکنار نام آن‌ها کلمه‌ی AD به چشم می‌خورد. این همان تبلیغات کلیکی در گوگل است. شما درواقع با این نوع از تبلیغ اقدام به خرید کلیک گوگل کرده و وبسایت خود را در صفحه‌ی اول نتایج گوگل و بالاتر از سایت‌های ارگانیک به کاربرانی که سرچ مرتبطی داشته‌اند نمایش می‌دهید. نکته‌ی بسیار قابل‌توجه این است که شما در این نوع از تبلیغات برخلاف کمپین‌های تبلیغاتی دیگر، برای نمایش لینک تبلیغاتی‌تان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید؛ بلکه فقط هزینه‌ی کلیک‌ها یا درواقع کاربران جذب‌شده را پرداخت می‌کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.