یک فوتبالیست انگلیسی برای بازی Fortnite یک رایانه شخصی به جام جهانی آورد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فورتنایت به تازگی چهارمین فصل پیشگامانه خود را این هفته آغاز کرده است، بنابراین جای تعجب نیست که پیکفورد مشتاق برخی بازی ها باشد.

پیکفورد توضیح می‌دهد که در خانه با یک رایانه شخصی بازی می‌کند، اما معمولاً فقط در سفرها یک لپ‌تاپ با خود می‌آورد، اما امسال واقعاً از بازی روی صفحه نمایش کوچک خسته شده بود. راه حل این بود که قاب مسافرتی را طوری بسازید که با یک مانیتور بزرگتر همراه شود و یک لپ تاپ بازی برای اجرای فورتنایت پمپ شود. او در پایان می‌گوید: «من فقط سعی می‌کنم بهترین فریم‌ها را بگیرم و این. “دست بالا را بگیر.”

همانطور که توسط Eurogamer انتخاب شده است، از ستاره فوتبال حدود 8 دقیقه پس از مصاحبه در مورد پرونده سوال شد. وقتی از پیکفورد پرسیده شد که با اوقات فراغت خود در کمپ چه می‌کند، پیکفورد می‌گوید که “سعی می‌کند ریکاوری کند، احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد، ماساژ بگیرد، هر آنچه که نیاز دارید، با Guys، فورتنایت معاشرت کند. من هنوز در حال و هوای فورتنایت هستم. “

مصاحبه‌کننده جاش دنزل از این فرصت استفاده می‌کند و ویدیویی از پیکفورد را با پرونده‌اش در راه جام جهانی نشان می‌دهد و می‌گوید رایانه شخصی «کیت خوبی» است. پیکفورد پاسخ می‌دهد که وقتی نوبت به بازی می‌رسد، او «به هم نمی‌خورد».

بخوانید  New Xbox All-Digital Console Launching This Year -- Report

اگرچه فورتنایت امسال همکاری رسمی در جام جهانی فیفا ندارد، بازی محبوب بتل رویال به لطف وسواس جوردن پیکفورد بازیکن انگلیس جان گرفته است. در مصاحبه ای که در یوتیوب رسمی انگلستانپیکفورد توضیح داد که کیس دارای تنظیمات کاملی از جمله مانیتور است که او آن را به صفحه نمایش لپ تاپ ترجیح می دهد.