مقایسه نسخه اصلی و بازسازی Dead Space در تریلر جدید

از زمانی که Electronic Arts و Studio Motive برای اولین بار از بازسازی Dead Space رونمایی کردند، مقایسه بین این اثر جدید و نسخه اصلی از طرق مختلفی آغاز شده است. تاکنون ویدیوهای مختلفی از بهبود بصری، صدا، اضافه شدن ماموریت های جانبی و صحنه های داستانی جدید را دیده ایم و حالا IGN سعی کرده است در ویدیوی جدید، مقایسه دقیق تری از نسخه اصلی و بازسازی Dead Space را در اختیار طرفداران قرار دهد. .

طبق ویدیوی جدیدی از IGN Media، جهشی که استودیو Motive در این بازسازی ایجاد کرده، بسیار چشمگیر است. در نسخه بازسازی شده می توانید انواع پیشرفت ها و تغییراتی را مشاهده کنید که به روش های مختلف اعمال شده اند. این تغییرات شامل کات سین های جدید، جلوه های بصری به طور قابل توجهی بهبود یافته و صدای کامل آیزاک کلارک است. شخصیت اصلی Dead Space که در نسخه 2008 صحبت نکرد.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در این ویدیو صحنه هایی از ساعات اولیه بازی به نمایش در می آید که در نسخه بازسازی شده کمی متفاوت از قبل اجرا می شود. به عنوان مثال، در یک صحنه، آیزاک برای اولین بار به یک میز کار می رود تا کاتر پلاسما خود را بگیرد. در نسخه اصلی، او به سادگی آن را از روی میز برمی دارد، اما در بازسازی، آیزاک آن را با دست با استفاده از قطعاتی که روی میز کار پیدا می کند، می سازد.

بخوانید  معرفی انیمه Ao Ashi Professional Football

اوایل امسال رومن اوریولامدیر خلاق Dead Space Remake توضیح داد که Dead Space Remake از بازسازی Resident Evil 2 2019 الهام گرفته شده است تا اعضای تیم یاد بگیرند که به تجربه نسخه اصلی نزدیک شوند. نسخه بازسازی شده Dead Space قرار است در تاریخ 7 بهمن 1401 (27 ژانویه 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. Xbox Series S منتشر خواهد شد.

به تازگی تریلر جدیدی از Dead Space Remake منتشر شده است که نگاهی به تغییرات و بهبودهای آن نسبت به نسخه اصلی دارد.

دانلود فیلم آپارات