تعداد بازیکنان مایکروسافت Flight Simulator از 10 میلیون نفر عبور کرده است

بدون شک Microsoft Flight Simulator یکی از شگفت انگیزترین دستاوردهای فنی در صنعت بازی های ویدیویی در سال های اخیر است. این بازی با مقیاس عظیم و عملکرد فنی چشمگیر خود توانسته در دو سالی که از انتشار می گذرد توجه بسیاری را به خود جلب کند. البته، این واقعیت که تیم توسعه دهنده به طور مرتب انواع به روز رسانی های مهم را برای پشتیبانی از Microsoft Flight Simulator منتشر می کند، به مرور زمان آن را تبدیل به یک بازی بزرگتر کرده است.

می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

جالب اینجاست که مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد که برنامه های هیجان انگیزی برای سال 2023 و پس از آن دارد. بازیکنانی که این بازی شبیه‌سازی عالی را تجربه می‌کنند باید منتظر به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز در آینده باشند. Microsoft Flight Simulator هم اکنون بر روی پلتفرم های PC، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است Xbox Series S برای علاقه مندان در دسترس است.

با توجه به موارد ذکر شده، جای تعجب نیست که این بازی بسیار موفق باشد. به تازگی مایکروسافت اعلام کرده است که بازی Microsoft Flight Simulator طی 27 ماه پس از انتشار بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس و سرویس ابری توسط بیش از 10 میلیون بازیکن تجربه شده است. این آمار شامل 500 میلیون پرواز توسط همه بازیکنان و در مجموع 40 میلیارد مایل پرواز در آسمان است.

تعداد بازیکنان Microsoft Flight Simulator از 10 میلیون نفر فراتر رفته است.

بخوانید  Destiny 2 برای به‌روزرسانی میان‌فصل، سلاح‌های اصلی را معرفی می‌کند