گزارش شده است که دیزنی پلاس قصد دارد کانال های تلویزیونی را اضافه کند

تجربه Disney+ اخیراً به‌روزرسانی شده است تا در صورت اشتراک در هر دو سرویس، همه چیز از Hulu از طریق همان برنامه را شامل شود. اما ممکن است این تنها تغییری نباشد که در دیزنی پلاس رخ می دهد. اطلاعات گزارش می‌دهد که دیزنی قصد دارد کانال‌های تلویزیونی جدیدی را با پشتیبانی از تبلیغات معرفی کند که یک جریان ثابت از برنامه‌های 24/7 را ارائه می‌دهند.

کانال‌های مورد بحث از مدل FAST (تلویزیون پخش جریانی با پشتیبانی رایگان از آگهی) پیروی می‌کنند که توسط Pluto TV و Tubi رایج شده است. گزارش اطلاعات حاکی از آن است که این کانال‌ها بر روی برندهای اصلی Disney+ متمرکز خواهند بود: Disney، Pixar، Marvel، Star Wars و National Geographic. با این حال، ممکن است کانال های تخصصی تری نیز وجود داشته باشد که به نمایش های قدیمی و مدرن دیزنی و همچنین کانال های خاص ژانر اختصاص داده شود.

اگرچه خدمات کانال FAST به طور کلی رایگان است، انتظار می رود که برای تماشای این کانال های جدید همچنان به اشتراک Disney+ نیاز باشد. تمام هدف اضافه شدن آنها این است که کاربران Disney+ را درگیر این پلتفرم نگه می دارند، به خصوص که استریمر برنامه های اصلی خود را در سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

اگر فکر می کنید این کابل بیشتر و بیشتر شبیه کابل است، اشتباه نمی کنید. پخش جریانی ممکن است به طرفداران اجازه دهد تا برنامه های خود را ایجاد کنند، اما هنوز هم بخشی از مخاطبان هستند که فقط می خواهند تلویزیون یا رایانه را روشن کنند و اجازه دهند بدون هیچ انتخابی پخش شود. تاکنون، دیزنی در مورد گزارش The Information اظهار نظری نکرده است.

بخوانید  Judge Refuses To Dismiss Robert Kirkman's Walking Dead Lawsuit

تحریریه مجله بازی یک گیمر