نمایش تلویزیونی Fallout: تبدیل والتون گوگینز به غول را ببینید

غول شدن زمان می برد. در برنامه تلویزیونی Fallout، این شخصیت بیش از 200 سال سن دارد و در زندگی واقعی، بازیگر والتون گوگینز تا 5 ساعت روی صندلی گریم نشست تا به شکارچی جایزه جهش یافته تبدیل شود.

گوگینز این روند عمیق را در اینستاگرام شرح داد (به زیر مراجعه کنید) و از جیک گاربر هنرمند آرایشگر FX تمجید کرد. ستاره سریال Fallout گفت که گاربر “تا حد زیادی پیش رفت.” گوگینز گفت: در حالی که این فرآیند در 5 ساعت شروع شد، “جیک بسته به اینکه چه فیلمی را تماشا می‌کنیم، آن را به 1:45-2:15 کاهش داد (من فکر می‌کنم این یکی The Wild Bunch بود). “هر روز با اضطراب من کنار می آمد. هر روز او دوست من بود.”

یکی از جنبه های جالب ویدیوی بالا این است که چگونه پروتز نه تنها صورت گوگینز، بلکه بخشی از قسمت بالایی بدن و شانه های او را نیز می پوشاند. شما همچنین می توانید بازیگر را در حال خوردن غذا در یک نقطه مشاهده کنید.

اوایل این ماه، گوگینز گفت که عمداً پس از دریافت نقش The Ghoul از بازی‌های Fallout اجتناب کرده است. علاوه بر این، این بازیگر اشاره کرد که تجربه قبلی‌اش در بازی‌های Justified و The Hateful Eight به او کمک کرد تا شخصیت شکارچی فضل در Fallout را بپذیرد.

قبل از تبدیل شدن به The Ghoul، شخصیت Fallout یک ستاره سینما به نام کوپر هاوارد بود که اولین بار در مقدمه مجموعه تلویزیونی Amazon Prime ظاهر شد. GameSpot با گوگینز در مورد یک لحظه احساسی Ghoul از Fallout Episode 4 صحبت کرد.

بخوانید  بهترین فیلم های اسپیلبرگ | ۲۵ اثر جذاب + امتیاز IMDB

نمایش Fallout منجر به افزایش زیادی در تعامل بازیکنان برای فرنچایز بازی‌های RPG، از جمله Fallout 4 و Fallout 76 شده است. برای اطلاعات بیشتر، بررسی برنامه تلویزیونی Fallout GameSpot را بررسی کنید. و اگر فصل اول را به پایان رسانده اید، در اینجا معنای صحنه پایانی برای فصل 2 سریال Prime Video آورده شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر