کتاب جدید پرفروش‌ترین سری Eragon در حال حاضر در آمازون به فروش می‌رسد


مورتاگ، پنجمین کتاب از مجموعه پرفروش‌ترین اراگون کریستوفر پائولینی، که با نام «چرخه وراثت» نیز شناخته می‌شود، اوایل ماه جاری منتشر شد و طرفدارانی که هنوز پرفروش‌ترین رمان فانتزی نیویورک تایمز را نخوانده‌اند، می‌توانند تنها با 22.48 دلار یک نسخه گالینگور دریافت کنید (معمولا 30 دلار) در آمازون.

مرتق: دنیای اراگون
مرتق: دنیای اراگون

The Inheritance Cycle یک سریال تخیلی برای بزرگسالان جوان است که در دنیایی مملو از قهرمانان اژدها سوار، پادشاهان شیطانی و جادوی قدرتمند اتفاق می‌افتد. مورطاق یک سال پس از وقایع چهار کتاب اول در چرخه ارث می‌گذرد و شخصیت مورد علاقه طرفداران مورطاق و همراه اژدهایش تورن را دنبال می‌کند. این زوج به دنبال وقایع رمان های قبلی تبعید شدند، اما به زودی خود را در تلاش برای متوقف کردن شر جدیدی که جهان آلاگاسیا را تهدید می کند، می یابند.

مجموعه 4 کتاب از چرخه ارث و اراگون: نسخه مصور
مجموعه 4 کتاب از چرخه ارث و اراگون: نسخه مصور

اگرچه مورطاق: دنیای اراگون دنباله مستقیم رمان های اصلی است، اما در توضیحات کتاب آمده است که “کتاب عالی برای ورود به دنیای اراگون برای اولین بار” است. با این حال، اگر می خواهید سریال کامل را دنبال کنید، می توانید آن را بگیرید مجموعه 4 کتاب شومیز در مورد چرخه ارث– که شامل Eragon، Eldest، Brisingr و Inheritance می شود – فقط با 33.77 دلار در آمازون (64 دلار). شما همچنین می توانید جدید را دریافت کنید نسخه مصور کتاب اول، اراگونفقط 31.49 دلار (46 دلار بود).

خوابیدن در دریایی از ستاره ها و سر و صدای فراکتالخوابیدن در دریایی از ستاره ها و سر و صدای فراکتال
خوابیدن در دریایی از ستاره ها و سر و صدای فراکتال

برای طرفدارانی که با خواندن «چرخه وراثت» بزرگ شده‌اند، اما می‌خواهند چیزی برای خوانندگان مسن‌تر باشد، دو کتاب اول مجموعه گلچین علمی تخیلی کریستوفر پائولینی، Fractalverse، نیز در آمازون به فروش می‌رسد. می توانید نسخه های صحافی شده را جمع آوری کنید خوابیدن در دریایی از ستاره ها برای 19 دلار (به جای 30 دلار) و نویز فراکتال برای 14.49 دلار (به جای 29 دلار).

بخوانید  نقد سریال 1899 | سریال جدید خالقان Dark

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر