کارل وترز، ستاره فیلم های ماندالوریان و راکی ​​در ۷۶ سالگی درگذشت



کارل ودرز، ستاره سابق فوتبال که تبدیل به هنرپیشه شده بود، درگذشت. او 76 سال داشت. ودرز یک مهاجم سابق اوکلند بود که به سرعت در هالیوود با عنوان آپولو کرید در چهار فیلم اول راکی ​​نام خود را به دست آورد. وترز همچنین در Predator ظاهر شد و به دلیل دست دادن چندین دهه بعد به یک میم تبدیل شد، The Mandalorian، Happy Gilmore، Action Jackson و ده ها فیلم و برنامه تلویزیونی دیگر.

خانواده او گفتند: «ما عمیقاً با تأسف خبر درگذشت کارل ودرز را اعلام می کنیم. ضرب الاجل). کارل یک انسان استثنایی بود که زندگی خارق‌العاده‌ای داشت. از طریق کمک‌هایش به سینما، تلویزیون، هنر و ورزش، اثری پاک‌نشدنی از خود بر جای گذاشت و در اطراف شناخته شد. او برادر، پدر، پدربزرگ، شریک و دوست عزیز بود.

ودرز در طول 50 سال فعالیت سینمایی خود در بیش از 75 فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شد. آخرین نقش او به عنوان بخشی از بازیگران سریال Disney+ Star Wars The Mandalorian در طول سه فصل آن، با بازی Greef Karga، رهبر انجمن Bounty Hunters Guild بود. این شخصیت در طول سریال به دین جارین پدرو پاسکال نزدیک‌تر می‌شود. Weathers برای این نقش نامزد دریافت جایزه امی 2021 شد و همچنین دو قسمت را در فصل 2 و 3 کارگردانی کرد.

“این شما را روی نقشه قرار می دهد و حرفه شما را به اصطلاح می سازد. اما این یک موقعیت یکباره است، بنابراین باید آن را با چیزی دنبال کنید. خوشبختانه، آن فیلم ها ادامه پیدا کردند و آپولو کرید محبوب تر شد. مردم. آگاهی و استقبال از ورود به زندگی آنها، و این فقط فرد مناسب در زمان مناسب بود.” جانور روزانه در سال 2016

بخوانید  تاریخ انتشار ریمستر Star Wars: Dark Forces

آب و هوا جنبه کمدی هم داشت. او در نقش دریک «چابز» پترسون در گیلمور شاد، به آدام سندلر پیوست و نقش مربی گلف شخصیت اصلی را بازی می‌کرد. چابز یک گلف باز حرفه ای بود که پس از از دست دادن دستش به تمساح، مجبور به ترک تور شد. دست جایگزین چوبی او در فیلم یک خراش بود. البته، دوره کوتاه او به عنوان یک نسخه اغراق آمیز از خود در Arrested Development به عنوان یک «معلم درام» برای Tobias Funke دیوید کراس.

تحریریه مجله بازی یک گیمر