کارت به کارت با موبایل، ساده‌تر از همیشه!


«تاپ» در این مطلب، انواع روش‌ها و ایمن‌ترین روش‌های کارت به‌کارت را معرفی کرده است.

کارت به کارت با موبایل یکی از روش‌های مهم برای انتقال وجه است که کاربرد بالایی دارد. درحال‌حاضر افراد برای جلوگیری از حوادث ناگواری مانند سرقت، از حمل پول نقد خودداری می‌کنند. اما در این بین انتخاب روشی که بتوان ازطریق آن وجه مورد نیاز را انتقال داد نیز مهم است.

برای انتقال وجه چند گزینه روبه‌روی شما قرار دارد. مهم‌ترین آن‌ها انتقال ازطریق تلفن همراه است. درواقع باید گفت بیشتر روش‌های موجود با کمک موبایل قابل انجام هستند مگر اینکه بخواهید از راهکارهای سنتی استفاده کنید.

در ادامه با انواع روش‌هایی که برای کارت‌به‌کارت وجود دارد آشنا می‌شویم. همچنین به‌معرفی بهترین و ایمن‌ترین آن‌ها می‌پردازیم. اگر به‌دنبال این راهکار هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

انواع روش‌های کارت به کارت

شناخت روش‌های انتقال وجه به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از ایمن‌ترین راه موجود مبلغ لازم را برای شخص مورد نظر انتقال دهید. برخی از این روش‌ها شامل کارت به کارت با موبایل هستند و برای انجام برخی دیگر باید به بانک یا خودپرداز مراجعه کنید.

کارت به کارت با مراجعه به بانک

این روش سنتی که در گذشته تنها راه انتقال وجه به‌حساب می‌آمد هنوز هم بین افراد بسیاری رایج است. به‌خصوص اینکه سقف انتقال در آن نسبت به سایر روش‌ها بیشتر بوده به‌گونه‌ای که در برخی موارد افراد مجبور می‌شوند برای انجام این فرایند به بانک مراجعه کنند.

کارت به کارت ازطریق خودپرداز

استفاده از دستگاه‌ خودپرداز روش دیگری است که با استفاده از آن می‌توانید به‌راحتی مبلغ مورد نظر خود را به حساب شخص دیگری انتقال دهید. البته باید بدانید در این روش سقف مشخصی برای مبلغ قابل انتقال وجود دارد.

بخوانید  آلن ویک 2: پنج چیز که پشت درهای بسته یاد گرفتیم

یکی از مزایای انتخاب این روش مانند کارت به کارت با موبایل، عدم محدودیت زمانی نسبت به مراجعه حضوری به شعب بانکی است. یعنی شما در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید برای انتقال وجه به این دستگاه‌ها مراجعه کنید.

کارت به کارت ازطریق کد USSD

تنها برخی بانک‌ها از این روش کارت به کارت با موبایل پشتیبانی می‌کنند. دلیل این موضوع نیز امنیت پایین استفاده از کدهای USSD است. برای استفاده از این روش باید کد مخصوص بانکی که در آن حساب دارید را ازطریق موبایل شماره‌گیری کنید.

کارت به کارت ازطریق نصب اپلیکیشن

اگر کارت به کارت با موبایل را انتخاب کرده‌اید باید به شما بگوییم بهترین کار نصب اپلیکیشن پرداخت است. همچنین باید گفت این روش از امنیت بیشتری نسبت به سایر راه‌ها برخوردار بوده و ازاین‌رو محبوبیت زیادی نیز دارد.

با نصب اپلیکیشن پرداخت شما می‌توانید به‌راحتی و در هر مکانی که هستید تنها با اتصال به اینترنت مبلغی تا سقف به‌خصوص انتقال دهید. باتوجه‌به ورود اطلاعات کارت بانکی، باید در انتخاب اپلیکیشن دقت لازم را داشته باشید. اما کدام برنامه برای این کار بهتر است؟

تاپ؛ سوپراپلیکیشنی امن برای کارت به کارت

تاپ سوپراپلیکیشنی کاربردی است که با پشتوانه بانک پارسیان خدمات مختلفی مانند کارت به کارت با موبایل را به کاربران ارائه می‌دهد. مهم‌ترین دلیل انتخاب این اپلیکیشن درکنار سرعت، امنیت بالای آن است.

اگر تاپ را برای انتقال وجه انتخاب کنید به‌دلیل امنیت بالایی که دارد دیگر لازم نیست نگرانی بابت وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود داشته باشید. همچنین باید گفت با استفاده از تاپ می‌توانید به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری به بانک، برای افتتاح حساب اینترنتی نیز اقدام کنید. در آخر پس از گذشت چند روز کارت بانک پارسیان به آدرس شما ارسال می‌شود.

بخوانید  یکی از شخصیت های سریال Stranger Things در فصل پنجم باز نمی گردد

خدمات سوپراپلیکیشن تاپ

به‌طور کلی باید گفت در تاپ خدمات مالی و غیرمالی متنوعی برای کاربران فراهم شده و افراد می‌توانند با استفاده از آن به‌راحتی فرآیندهای مختلف را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

در این اپلیکیشن علاوه‌بر کارت به کارت با موبایل بیش از 100 سرویس کاربردی دیگر نیز وجود دارد که نیاز شما به نصب برنامه‌های مختلف را کاهش می‌دهند. در ادامه به‌معرفی برخی از مهم‌ترین این سرویس‌ها می‌پردازیم:

  • خرید شارژ
  • خرید بسته اینترنت
  • مشاهده موجودی
  • پرداخت عوارض آزادراهی
  • استعلام و پرداخت خلافی
  • بیمه بدنه
  • بیمه شخص ثالث
  • عوارض سالانه خودرو
  • خدمات تعمیر خودرو در محل
  • ثبت‌نام و احراز هویت سجام
  • ثبت چک صیادی
  • ارائه تسهیلات اقساطی سلامتی
  • خرید بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما
  • رزرو بلیت سینما

جمع‌بندی

برای کارت به کارت با موبایل روش‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آن‌ها نصب اپلیکیشن‌‌ پرداخت روی تلفن همراه است. در این شرایط انتخاب برنامه‌ای امن که سرعت بالایی داشته باشد اهمیت زیادی دارد.

سوپراپلیکیشن تاپ با ارائه بهترین خدمات در زمینه‌های مختلف به‌خصوص کارت به کارت به شما در انتقال مبلغ مورد نیاز با بیشترین امنیت و سرعت کمک می‌کند. همچنین باید گفت در این برنامه بیش از 100 سرویس کاربردی دیگر نیز برای شما فراهم شده تا بتوانید فرآیندهای مختلف را به‌صورت آنلاین انجام دهید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر