یکی از شخصیت های سریال Stranger Things در فصل پنجم باز نمی گردد


ادواردو فرانکو بازیگر نقش آرگیل در فصل چهارم Stranger Things اعلام کرد که در فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things دیگر باز نخواهد گشت.

از هفته گذشته بالاخره فیلمبرداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things آغاز شده و هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونیکی از شخصیت های محبوب فصل چهارم این سریال در فصل پایانی آن بازنمی گردد. ادواردو فرانکو بازیگر نقش آرگیل در فصل چهارم Stranger Things در مصاحبه اخیر خود گفته است که هیچکس از تیم سازنده با او تماس نگرفته و بنابراین احتمالا در Stranger Things 5 ​​حضور نخواهد داشت.

فرانکو در مورد ابراز ناامیدی هواداران از بازگشت احتمالی او گفت: “من از واکنش قدردانی می کنم.” خوشحالم که گروهی نگران عدم بازگشت من هستند. اما من هرگز تماسی دریافت نکردم، بنابراین حدس می‌زنم آنجا نباشم.”

ادواردو فرانکو در نقش آرگیل در Stranger Things 4

آرگیل که یکی از شخصیت‌های جدید Stranger Things 4 بود، در پیتزای پسر Surfer در کالیفرنیا کار می‌کرد و با جاناتان بایرز دوست بود. در هر صورت به نظر می رسد که آرگیل بالاخره به خانه بازگشته است و دلیل احتمالی غیبت او در فصل پایانی سریال نیز همین است. در هر صورت، او به ایلان کمک کرد تا با ووکانا مبارزه کند و احتمالاً می‌توانستیم او را در بازی Stranger Things 5 ​​ببینیم.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کالب مک لافلین، نوح اسنپ، سینک سیدی، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو، لیندا همیلتون و جیمی کمبل باور، آنها از جمله بازیگران حاضر در فصل پنجم سریال Stranger Things هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند چهار فصل قبل، برادران دافر برای کارگردانی Stranger Things 5 ​​بازگشته اند.

بخوانید  تولید فصل دوم انیمه Hell's Paradise تایید شد

فصل پنجم سریال Stranger Things باید در 8 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود. قسمت اول Stranger Things 5 ​​The Crawl نام خواهد داشت و برادران دافر وظیفه کارگردانی این قسمت از فصل پایانی این سریال را بر عهده دارند. دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم هایی چون Ten Cloverfield Lane و Prey نیز کارگردانی قسمتی از این مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر