کابینت Arcade1Up NFL Blitz برای دوشنبه سایبر تخفیف دارد


کابینت NFL Blitz Legends Arcade1Up برای دوشنبه Cyber ​​به فروش می رسد. آمازون و بهترین خرید کابینه کاملاً جدید را فقط به قیمت 500 دلار می فروشند، در حالی که قبلاً 600 دلار بود. ما تعجب نخواهیم کرد که ببینیم کابینت با این قیمت به فروش می رسد. برای معاملات Arcade1Up بیشتر، خلاصه بهترین تخفیف های Arcade1Up Black Friday و Cyber ​​Monday را بررسی کنید.

NFL Blitz Legends با سه بازی اول از سری محبوب فوتبال آرکید ارائه می شود: NFL Blitz، NFL Blitz ’99 و NFL Blitz 2000: Gold Edition. Arcade1Up با NFL و ستارگان سابق فوتبال متحد شده است تا این سری را بازگرداند. اگر نسبت به سرعت سریع و بیش از حد ورزش نوستالژیک هستید، در اینجا ناامید نخواهید شد. بازی‌ها به نظر می‌رسند، صدا می‌کنند و احساس می‌کنند که در واقعیت هستند بازی کردن حداقل فوتبال این بیلدها ضربات دیرهنگام را حذف می کنند، بنابراین نمی توانید پس از سوت به حریف خود ضربه بزنید.

شرحی ارائه نشده است

از نظر طراحی، کابینت شبیه کابینت های اصلی NFL Blitz است و تصاویری از بازیکنان نمادینی مانند جری رایس، ترل دیویس و جروم بتیس را در خود دارد. این صفحه نمایش 17 اینچی دارد و دارای یک بالابر اختیاری است. پانل های شیار سکه مصنوعی در جلو یک لمس خوب است.

همه بازی ها از چند نفره محلی و آنلاین پشتیبانی می کنند. دارای چهار مجموعه کنترل است، اما مانند کابینه NBA Jam، برای چهار بازیکن محکم است. خود کنترل‌ها خوب هستند، به‌ویژه میله‌های 49 جهتی که کنترل دقیق و پاسخگوی پخش کننده را فراهم می‌کنند.

بخوانید  تعداد بازیکنان سری بازی The Crew به بیش از 40 میلیون نفر رسید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر