تعداد بازیکنان سری بازی The Crew به بیش از 40 میلیون نفر رسید

با توجه به اینکه هر دوی این بازی ها از طریق خدمات اشتراک در دسترس بازیکنان هستند، این تعداد بازیکن نشان دهنده کل فروش بازی های The Crew نیست. بدون شک با عرضه بازی The Crew Motorfest تا پایان سال 2023 برای پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی، تعداد بازیکنان این سری افزایش خواهد یافت. نسخه بعدی Crow Games در اوآهو در مجمع الجزایر هاوایی برگزار می شود و صدها وسیله نقلیه را ارائه می دهد.

استفن بلی، مدیر هنری سری بازی‌های Crew، اخیرا با انتشار توییتی جدید اعلام کرد که تعداد کل بازیکنان The Crew و The Crew 2 در تمامی پلتفرم‌ها از مرز 40 میلیون نفر گذشته است. گفتنی است بازی Crow در سال 2014 و Crow 2 در سال 2018 برای بازیکنان عرضه شده است.

استفان بلی در توییت اخیر خود تأیید کرد که سری بازی‌های مسابقه‌ای جهان باز The Crew در مجموع بیش از 40 میلیون بازیکن را جذب کرده است.

ژانر مسابقه ای سال ها تحت سلطه Forza و Gran Turismo بوده است، اما عناوین قابل توجه دیگری نیز وجود دارند که جایگزین های خوبی می کنند. شاید بازی های The Crew یوبی سافت از نظر کیفی در حد رقبای قدرتمندی نباشند، اما موفقیت این سری طبق آمارهای جدید از برخی جهات غیرقابل انکار است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Star Ocean: The Second Story R Review - Back to the Future