چگونه سرنوشت ۲ فصل ۲۲ و ۲۳ متفاوت از معمول خواهد بود



فصل‌های 2023 Destiny 2 تا کنون مستقیماً به گسترش فعلی یعنی Lightfall مرتبط بوده است. در حالی که فصل های قبلی با بسط های گذشته و آینده گره خورده اند، آنها همچنین ماجراجویی های جداگانه ای با موضوعات و حالت های جداگانه بوده اند. Season of Defiance و Season of the Deep در مقایسه با لایت فال به عنوان یک پایانی برای داستان آن الحاق عمل کردند، یکی از انتقادات اصلی طرفداران در هنگام عرضه در فوریه.

در طی یک میزگرد با Bungie، چندین نفر از مدیران داستان سرایی، طراحی و خلاقیت از استودیو در مورد اینکه دو فصل بعدی Destiny 2 چگونه به راه اندازی الحاقیه بعدی بازی، The Final Shape، کمک خواهند کرد، بحث کردند. فصل 22 هنوز فاش نشده است، اما طراح ارشد روایت رابرت بروکس توضیح داد که “اینها برخی از سریالی ترین و مرتبط ترین فصل هایی هستند که تا به حال انجام داده ایم.”

بروکس اضافه کرد: «ارتباط بین نسخه‌های سالانه و فصل‌ها نوعی پیوند زنجیره‌ای است و امسال از این نظر متفاوت است که ما معمولاً به سمت گسترش پیش می‌رویم و سپس با فصل‌های بعدی چیزهای جدیدی را شروع می‌کنیم». “رشته‌های روایی زیادی باقی مانده‌اند که خیلی عمداً حل نشده‌اند تا به آن‌ها بپردازیم و آن‌ها را گسترش دهیم. و سپس از فصل 22 و فصل 23 شروع می‌شود و به سمت The Final Shape حرکت می‌کند. بنابراین بسیار متفاوت است. شکلی نسبت به چیزی که به آن عادت کرده بودیم.”

بروکس توضیح داد که در فصل‌های پس از Lightfall، بانجی سیستم‌های روایی جدیدی را برای بیان انواع مختلف داستان‌ها آزمایش کرد که به متزلزل ساختن ساختار Destiny 2 کمک کرد تا بازیکنان همچنان شگفت‌زده شوند. Season of Defiance به حمله Shadow Legion به زمین و هزینه های بالای جنگ می پردازد، در حالی که Season of the Deep چندین بمب روایی مانند منشاء شاهد، جزئیات بیشتر در مورد حجاب، و یک فاش کننده اصلی برای Destiny 2 منتشر کرد. عاقبت

بخوانید  رونمایی از کلاس Preacher در تریلر جدید بازی Warhammer 40,000: Darktide

برای اطلاعات بیشتر در مورد Destiny 2، می توانید بخوانید که Hive چگونه سقوط گونه های خود را تجربه می کند و چگونه Bungie قصد دارد در دو فصل آینده ثبات بیشتری به بازی اضافه کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر