رونمایی از کلاس Preacher در تریلر جدید بازی Warhammer 40,000: Darktide

بازی Warhammer 40,000: Darktide در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای پی سی عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه‌ی این شوتر کوآپ برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با فاصله‌ی کوتاهی پس از عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر خواهد بود. همچنین یک بتای خصوصی برای بازه‌ی زمانی ۱۴ تا ۱۶ اکتبر (۲۲ تا ۲۴ مهر) در نظر گرفته شده است که تنها بازیکنان پی سی به آن دسترسی خواهند داشت. 



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو Fatshark توسعه‌دهنده و ناشر Warhammer 40,000: Darktide در جدیدترین تریلر این بازی شوتر کوآپ به معرفی کلاس Preacher پرداخته است. سازندگان درکنار این تریلر ویدیوی کوتاهی درباره‌ی این شخصیت از فرقه‌ی زیلات منتشر کرده‌اند که تجهیزات و قابلیت‌های آغازین او را به نمایش می‌گذارد:

سه مشخصه‌ی کلیدی این کلاس شامل مدیریت سلامت، آسیب بالا در حملات تن‌به‌تن و صدمه‌ی چشمگیر به دشمنان زره‌پوش است.

سایر قابلیت‌های کلاس واعظ نیز بر حملات تن‌به‌تن تأکید دارند؛ مانند قابلیت یورش بردن او که می‌تواند برای هجوم به توده‌ی دشمنان یا فرار از آن‌ها در هنگام نامساعد شدن شرایط کاربرد داشته باشد.

کلاس واعظ یا پریچر در استفاده از اسلحه با برد نزدیک تخصص دارد؛ به همین دلیل از ابتدا به دو سلاح تبر جنگی و تپانچه مجهز است. این کلاس همچنین از قابلیتی پسیو بهره می‌برد که در صورت کاهش سلامتی بازیکن، سرعت حملات او را افزایش می‌دهد.

سازندگان بازی Warhammer 40,000: Darktide در دو ویدیوی جدید به رونمایی از کلاس Preacher با تخصص در نبردهای تن‌به‌تن پرداخته‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات