امکان شروع ضبط صدا و حرکت برای The Last of Us Part 3 در سال جاری


یکی از افشاگران معروف Naughty Dog بار دیگر ادعا کرد که بازی تک نفره بعدی این استودیو The Last of Us 3 خواهد بود.

اطلاعات زیادی در مورد بازی تک نفره بعدی Naughty Dog در دسترس نیست، اما جای تعجب نیست که قسمت سوم این سری با توجه به محبوبیت The Last of Us IP و به خصوص اقتباس تلویزیونی آن در دست ساخت است. این همان ادعایی است که دوباره توسط ViewerAnon، افشاگر معروف بازی های این استودیو، مطرح شد. اولین بار در دسامبر سال گذشته بود که همان منبع اعلام کرد که پروژه بعدی Naughty Dog The Last of Us Part 3 خواهد بود. اکنون او این ادعا را بار دیگر در توییتر تکرار کرده است.

این افشاگر در توضیح توییت جدید خود گفت با توجه به اینکه بازی بعدی سری Last of Us در مراحل اولیه ساخت قرار دارد، نمی توان با قاطعیت گفت که جزئیات فاش شده از داستان این بازی ممکن است متعلق به محصول نهایی Last of Us Part 3 باشد یا نباشد. اما آنچه مسلم است روند ساخت این بازی در استودیو Naughty Dog ادامه دارد.

اطلاعات فاش شده ای که ViewerAnon به آن اشاره می کند نشان می دهد که Naughty Dog به دنبال استخدام بازیگرانی برای ایفای نقش 5 شخصیت مختلف در بازی است که از قسمت های مهم داستان هستند. ظاهرا این 5 شخصیت لوکاس، میسون، وال، ازرا و گریسی نام دارند که گروهی از “لاشخورها” را تشکیل می دهند که سعی می کنند با هم در خانه ای ویکتوریایی واقع در شهری ناشناخته زنده بمانند. هنوز مشخص نیست که داستان این شخصیت ها چه ارتباطی با داستان الی خواهد داشت.

بخوانید  تریلر شگفت انگیز Dune 2 اینجاست، آن را اینجا ببینید

پوستر غیر رسمی قسمت سوم The Last of Us

همچنین نمی دانیم که آیا شاهد بازگشت شخصیت های ابی یا لو خواهیم بود یا خیر. ViewerAnon ادامه داد که بخش قابل توجهی از فیلمبرداری موشن کپچر بازی در سال جاری انجام می شود و فرآیند ضبط صدا نیز برای ماه های آینده برنامه ریزی شده است. البته با وسعت این بازی، این روند ممکن است بیشتر طول بکشد و در بسیاری از مراحل ساخت بازی ادامه یابد.

ViewerAnon همچنین عنوان کرد که یکی از جزئیات داستانی بازی که قطعاً درست است این است که الی در بازی The Last of Us Part 3 نقشی به بزرگی قسمت دوم این مجموعه خواهد داشت. البته با توجه به اینکه این مجموعه قبلاً نشان داده است که قهرمانان بازی چه کسانی هستند و تا چه اندازه در پیشبرد داستان بازی اهمیت خواهند داشت، می توان این گفته را بدیهی دانست.

همانطور که انتظار می رفت، Naughty Dog به طور رسمی هیچ جزئیاتی در مورد ساخت احتمالی The Last of Us Part 3 تایید نکرده است و تا یک سال پیش بود که تیم اعلام کرد که تیم آخرین پروژه انفرادی بزرگ خود را به سرپرستی نیل آغاز کرده است. دراکمن . خود دراکمن گفته استودیو مایل است به The Last of Us بازگردد و داستان های بیشتری را برای آن تعریف کند. ضمن اینکه مدتی است که داستان The Last of Us 3 آماده شده است و تنها روند اصلی ساخت بازی باقی مانده است.

البته پروژه دیگری که مدتی است در دست ساخت بوده پروژه چند نفره مستقل The Last of Us است که طبق گزارش های منتشر شده این پروژه پس از ارزیابی مجدد توسط سونی با کاهش مقیاس مواجه شده است.

بخوانید  Target Has Already Kicked Off Its Black Friday Sale - Here Are The Best Gaming, Tech, And Toy Deals

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر