تریلر شگفت انگیز Dune 2 اینجاست، آن را اینجا ببینید

در دنیای بازی های ویدیویی، یک MMO Dune به نام Awakening در حال ساخت است.

اولین تریلر کامل فیلم Dune: Part Two منتشر شد. این دنباله که در ماه نوامبر به سینماها می‌رود، ادامه داستان فیلم 2021 به کارگردانی دنیس ویلنوو است.

ویلنوو، کارگردان، با فیلم‌های Blade Runner 2049، Arrival، Sicario و Prisoners نیز شناخته می‌شود. او برای فیلم های Dune و Arrival نامزد اسکار شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

عاقبت اولین نگاهی به برخی از شخصیت‌های جدید، از جمله پرنسس ایرولان (فلورانس پوگ) و فید (آستین باتلر) دارد. پل (Timothee Chalamet) و Chani (Zendaya) دوباره در Arrakis متحد می شوند و برای نبرد دیگری آماده می شوند. اینم تریلر:

در فیلم Dune: Part Two همچنین ربکا فرگوسن، لی سیدوکس، خاویر باردم، استلان اسکارسگارد، تیم بلیک نلسون و کریستوفر واکن در میان دیگر ایفای نقش می‌کنند.

Dune: Part Two در 3 نوامبر 2023 در سینماها اکران می شود. کفش های بزرگی برای پر کردن دارد، زیرا فیلم 2021 برنده شش جایزه اسکار شد. علیرغم اکران در سینماها و HBO Max به دلیل همه گیر شدن، بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس فروش کرد.

بخوانید  Epic می گوید Fortnite نمی تواند بیش از 100 بازیکن را پشتیبانی کند