برنامه کپکام برای فروش 10 میلیون بازی Street Fighter 6

اخیرا، هاروهیرو سوجیموتو، مدیرعامل کپکام در مصاحبه ای با فامیتسو اعلام کرد که این ناشر ژاپنی قصد دارد بیش از 10 میلیون دستگاه Street Fighter 6 را بفروشد. سوجیموتو در ادامه به توضیح تلاش سازندگان برای جذب مخاطبان جدید به مجموعه و هزینه این استراتژی پرداخت. می تواند برای Capcom داشته باشد:

بازی Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۲ ژوئن بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار Street Fighter 6 با ما در میان بگذارید.

ریو در Street Fighter 6

رئیس کپکام در این باره گفت: از سال 2021، ما به مدت سه سال پس از انتشار بازی، استراتژی های فروش را هدف گذاری کرده ایم و برای رسیدن به آن تلاش زیادی کرده ایم. به صورت فیزیکی در قفسه‌های فروشگاه فروخته می‌شود و به همین دلیل، ما فقط می‌توانستیم بازی‌ها را به مدت 6 ماه ارسال کنیم.”

به گفته مدیرعامل کپکام، Street Fighter 6 با هدف فروش 10 میلیون دستگاه عرضه خواهد شد.

«سریال Street Fighter سریال شاخص ماست. بنابراین ما از سرمایه گذاری در آن دریغ نکردیم. در چند سال گذشته، چندین نسخه از سری Resident Evil بیش از 10 میلیون واحد فروخته اند و در سری Monster Hunter، اکنون نسخه هایی داریم که نزدیک به 20 میلیون فروش داشته اند. Street Fighter 5 تاکنون بیش از هفت میلیون نسخه فروخته است. بنابراین اگر بتوانیم از تجربه فروش دیجیتال خود استفاده کنیم، باید بتوانیم فروش 10 میلیونی را برای نسخه بعدی این مجموعه هدف گذاری کنیم.”

بخوانید  احتمال تولید اقتباس سینمایی بازی Bloodborne
طبق گفته کپکام، Street Fighter 5 با فروش هفت میلیون نسخه پرفروش ترین نسخه این سری شد و انتظار می رود Street Fighter 6 این رکورد را بشکند. سوجیموتو پس از مصاحبه خود خاطرنشان کرد که افزایش نسبت فروش بازی های دیجیتال به نسخه های فیزیکی باعث شد تا کپکام استراتژی فروش خود را برای بازی ها تا سه سال پس از انتشار برنامه ریزی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر