نسخه مستقل بازی Marvel’s Spider-Man Remastered برای پلی استیشن 5 عرضه می شود


همزمان با رونمایی از کمیک پیش درآمد Spider-Man 2، بالاخره اعلام شد که نسخه ریمستر شده Spider-Man برای پلی استیشن 5 به صورت جداگانه منتشر خواهد شد.

از زمان انتشار Marvel’s Spider-Man Remastered، این ریمستر تنها به عنوان بخشی از نسخه نهایی مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در دسترس است. اما بالاخره در این ماه شاهد عرضه جداگانه این ریمستر از طریق فروشگاه پلی استیشن با قیمت خواهیم بود 49.99 دلار ما خواهیم بود افرادی که دارای نسخه فیزیکی یا دیجیتالی Spider-Man برای پلی استیشن 4 هستند، می توانند پرداخت کنند 10 دلار برای دسترسی به ریمستر پلی استیشن 5 این اثر.

کاربران پلی استیشن پلاس که نسخه ای از مرد عنکبوتی را از طریق سرویس اشتراک سونی دریافت کرده اند، به این پیشنهاد ارتقا دسترسی نخواهند داشت. افرادی که نسخه معمولی Miles Morales را دارند می توانند نسخه بازسازی شده Ultimate را با پرداخت هزینه خریداری کنند.

توجه داشته باشید که در پستی در وبلاگ پلی استیشن، بسته جانمدیر روایت استودیو Insomniac از کمیک پیش درآمد Spider-Man 2 نیز رونمایی کرد که در تاریخ 16 می و در آستانه انتشار پاییزی بازی در ایالات متحده به صورت رایگان منتشر خواهد شد. این کمیک داستان پیتر پارکر، مایلز مورالس و ام جی واتسون را پس از اتفاقات مرد عنکبوتی و مرد عنکبوتی: مایلز مورالس روایت خواهد کرد.

کمیک پیش درآمد مرد عنکبوتی 2

پوکت درباره داستان بازی گفت: “در این داستان، زندگی این سه شخصیت با هم برخورد می کند زیرا پیتر، مایلز و واتسون سعی می کنند بین مسئولیت های خود در قبال شهر و یکدیگر تعادل برقرار کنند.” جادوی واقعی؟ زیرا در این حجم پر اکشن، یک ابرشرور محبوب برای اولین بار در دنیای ما ظاهر می شود و ظاهراً دارای توانایی های ماوراء طبیعی است که با طناب ها و مشت ها سر و کار دارد. او کسی نیست جز The Hood.

بخوانید  نگاهی دقیق تر به ترانک های الهام گرفته شده از آکیرا مایکل بی جردن برای Creed III بیندازید

این کمیک همزمان با روز کتاب کمیک رایگان منتشر می شود. این روز یک تبلیغ سالانه صنعت کمیک است که در آن فروشگاه‌های منتخب کمیک رایگان به شما هدیه می‌دهند. خوانندگان آمریکایی می توانند یک نسخه از این فروشگاه ها را دریافت کنند یا آن را از طریق وب سایت Marvel و نرم افزار Marvel Unlimited دانلود کنند. در تاریخ دیگری، این کمیک به صورت دیجیتالی از طریق Marvel Unlimited برای سایر مناطق در سراسر جهان منتشر خواهد شد.

تونی تاد، صداپیشه Venom در Spider-Man 2 اخیرا ادعا کرده است که سونی قصد دارد این بازی را در ماه سپتامبر منتشر کند. این همان تاریخ انتشار است که گزارش های قبلی از انتشار بازی خبر داده بودند.