انتشار تیزر اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart

استودیوی Mandfish جزئیات بیشتری فراتر از این تیزر ارائه نکرد، اما پیش از این اعلام کرده بود که تمامی بسته های الحاقی Atomic Heart شامل مناطق جدیدی با بیوم های منحصر به فرد می شود و محتوای جدیدی از جمله ماموریت ها، پازل ها، دشمنان و همچنین شخصیت ها و داستان ها را به بازی اضافه می کند. . . علاوه بر این، مجتمع ها و آزمایشگاه های جدید با چالش های مختلف در اختیار بازیکنان قرار می گیرد تا با تکمیل هر یک از آنها جوایز ویژه ای را به دست آورند.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Atomic Heart چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

از آنجایی که مرکز 3826 دارای مکان‌های اسرارآمیز و کشف‌نشده زیادی است، به نظر می‌رسد این منطقه مکان جدیدی برای اولین بسته توسعه قلب اتمی باشد، جایی که می‌توان زیستی جدید متمرکز بر طبیعت با ساختارهای گلخانه‌ای را مشاهده کرد. این سازه‌های برج‌مانند از طریق راهروها به بخش‌های بالایی امتداد می‌یابند و یک مخزن آب بزرگ در پایین همه این سازه‌ها قرار دارد و آنها را به هم متصل می‌کند.

استودیو Mandfish یک تیزر برای اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart منتشر کرده است که قرار است تابستان امسال منتشر شود.

دانلود از آپارات

علاوه بر ارائه پشتیبانی پس از انتشار با انتشار به‌روزرسانی‌های رایگان، توسعه‌دهندگان بازی تیراندازی اول شخص Atomic Heart در حال توسعه بسته‌های الحاقی پولی برای این عنوان هستند. تا کنون انتشار چهار بسته الحاقی برای بازی Atomic Heart تایید شده است و حالا استودیو Mandefish با پخش یک تیزر جدید، محل اولین بسته الحاقی را فاش کرده است.

بخوانید  بسته الحاقی داستان Mortal Kombat 1 تایید شد

اولین بسته الحاقی Atomic Heart تابستان امسال منتشر خواهد شد و در اختیار بازیکنانی قرار خواهد گرفت که نسخه Gold Edition را با قیمت 90 دلار و نسخه Premium را با قیمت 100 دلار خریداری کرده اند.