چهارمین پوسته One Punch Man Overwatch Genos-Genji است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Aimee Dennet، معاون مدیر Overwatch 2، در صحبت با وبلاگ PlayStation فاش کرد که تیم سازنده “وسواس زیادی نسبت به انیمه” داشتند و فکر می کردند این یک کراس اوور سرگرم کننده برای طرفداران است. دنت گفت که پوست Genos-Genji مناسب به نظر می رسد زیرا هر دو شخصیت سابقه مشابهی دارند و کم و بیش یکسان رفتار می کنند. او می‌گوید که هر دوی آن‌ها “تا مرز مرگ کشیده شده‌اند، اما پزشکان از جهان مربوطه آنها را نجات داده و به سایبورگ تبدیل کرده‌اند.”

با تشکر از a وبلاگ پلی استیشن، می دانیم که این رویداد با مدت زمان محدود از 7 مارس تا 6 آوریل برگزار می شود و رویداد بعدی برای طرفداران انیمه ایستر اگ برگزار می شود. اگرچه قیمتی برای پوسته Genos-Genji اعلام نشده است، اما می توان حدس زد که قیمت آن تقریباً مشابه پوسته Kiriko است که قیمتی در حدود 21 دلار دارد.

پوست Genos-Genji بخشی از رویداد One Punch Man خواهد بود.
پوست Genos-Genji بخشی از رویداد One Punch Man خواهد بود.

دنت می‌گوید کار بر روی رویدادهای متقاطع مانند این می‌تواند به دلیل سنت‌های رایج بازی دشوار باشد. اما تیم همیشه مایل به انجام «فرصت‌های غیر متعارف» مانند سیم‌کارت قرار ملاقاتی است که برای روز ولنتاین راه‌اندازی کرده است.

بلیزارد چهارمین پوسته Overwatch 2 را معرفی کرد که بخشی از رویداد متقاطع One Punch Man خواهد بود و قهرمان حمله Genji یک پوسته Genos دریافت می کند. هیروهای دیگری مانند Kiriko، The Terrible Tornado، Mumen Rider Soldier 76 و Saitama Doomfist به عنوان اسکین های آینده تایید شده اند.

بخوانید  اطلاعیه های 7 بازی برتر جوایز 2022 | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS
تحریریه مجله بازی یک گیمر