اطلاعیه های 7 بازی برتر جوایز 2022 | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

من تحت تاثیر قرار گرفتم، اما نه آنقدر که اولین بازی Star Wars Jedi: Survivor را تماشا کردم، تحت تاثیر قرار گرفتم. در تریلر، ما یک کال کسیس مسن‌تر و گرزل‌تر و توانایی‌های جدی او را می‌بینیم که شامل یک حالت جدید شمشیر نوری می‌شود که در آن او دو شمشیر را به طور همزمان برای یک حمله سریع و سخت به کار می‌گیرد. یک گزینه حرکتی جدید – یک قلاب گیر، کال سوار بر حیوانات مختلف، مبارزه در کنار یک همراه و در دست گرفتن یک Kylo Ren به عنوان سابر. ما همچنین تایید تاریخ انتشار Survivor را در 17 مارس، پس از برخی شایعات درز در اوایل این هفته دریافت کردیم.

بازی دیگری با تاریخ انتشار تایید شده Final Fantasy 16 است. این بازی یک تریلر کاملا جدید و تاریخ انتشار رسمی 22 ژوئن دریافت کرد.

این تریلر بیشتر از گیم پلی اکشن سریعی که در تریلرهای قبلی دیده بودیم و همچنین نگاهی به بازیکنان Espers که در طول ماجراجویی خواهند دید را به نمایش گذاشت. به نظر می رسد که اسپر سوار شده اودین باشد، در حالی که اسپر شیطانی جدید دیده می شود که به قهرمان کلایو راسفیلد حمله می کند. بعداً در تریلر، راسفیلد اسپر خود را به Ifrit فرا می خواند و از آن در نبرد استفاده می کند.

برای شروع، الحاق Phantom Liberty Cyberpunk 2077 تریلر جدیدی دریافت کرد که نشان می‌دهد ادریس البا بازیگر نقش سولومون رید، مامور FIA برای NUSA را بازی می‌کند. چقدر باحاله؟ این بازی از جوک های زیادی به یک انیمه باحال تبدیل شده است و تعداد بازیکنان را افزایش می دهد تا یکی دیگر از بازیکنان بزرگ هالیوود را برای ایفای نقش یک شخصیت جذب کنید.

بخوانید  مایکل اسکات آفیس در Mass Effect کراس اووری است که نمی دانستید به آن نیاز دارید
تحریریه مجله بازی یک گیمر