پیوستن دو بازیگر جدید به فیلم Transformers 7 برای صداپیشگی تبدیل شوندگان

میشل یئو در فیلم Everything Everywhere All at Once

فیلم The King of Staten Island

یئو صداپیشگی Maximal Airazor و دیویدسون صداپیشگی اتوبات میراژ را در قسمت جدید فیلم Transformers بر عهده گرفته‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی فیلم Transformers: Rise of the Beasts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.





منبع

علاوه‌بر یئو و دیویدسون، آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم و ران پرلمن برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم.

پیت دیویدسون و میشل یئو برای صداپیشگی دو شخصیت تبدیل شونده به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده‌اند.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts در حال پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم Transformers 7 اضافه شده‌اند. استیون کیپل جونیور، کارگردان این فیلم اکشن با انتشار پستی در اینستاگرام خود میشل یئو با سابقه بازی در فیلم Everything Everywhere All at Once و پیت دیویدسون با سابقه بازی در فیلم The King of Staten Island به جمع بازیگران فیلم Transformers: Rise of the Beasts اضافه شده‌اند و صداپیشگی ۲ تبدیل شونده را بر عهده دارند.

بخوانید  کناره گیری جیمز ارل جونز از صداپیشگی دارث ویدر
تحریریه مجله بازی یک گیمر