پیش‌سفارش‌ها اکنون برای خودروهای پرنده باز است

از این پس، Aska A5 برای پرواز به یک خلبان نیاز دارد، اما Aska Kaplinsky یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل A5 انتظار دارد که A5 تا سال 2030 کاملاً خودمختار شود تا از برخورد در هوا جلوگیری کند. Aska قصد دارد در سال 2026 یک سرویس اشتراک سواری راه اندازی کند تا به مقابله با سفرهای طولانی کمک کند. برای کمک به مردم برای دور شدن از شهرهای بزرگ و کاهش تعداد خودروهای خود.

A5 با باتری های الکتریکی که توسط یک موتور بنزینی که از بنزین درجه یک استفاده می کند پشتیبانی می کند. A5 به لطف موتور بنزینی خود می تواند 50 مایل اضافی را طی کند و در خانه یا در یک ایستگاه برقی شارژ شود. در حال حاضر، A5 می تواند به حداکثر سرعت 150 مایل در ساعت برسد و با یک بار شارژ تا 250 مایل را طی کند.

حتی اگر Aska در حال حاضر یک تا دو A5 در ماه تولید می کند، آنها هنوز باید توسط اداره هوانوردی فدرال و سایر آژانس ها تأیید شوند تا جاده اتومبیل قانونی شود.

با توجه به الف گزارش CNETآسکا در حال آماده شدن برای ارائه A5 “در یک ماه” و خرید یک آن است و برای شما 789,000 دلار با 5,000 دلار هزینه خواهد داشت. سپرده. این وسیله نقلیه تقریباً به اندازه یک SUV با ملخ در بالا، شبیه به یک هلیکوپتر است و در یک فضای پارکینگ سنتی قرار می گیرد. اما برای بلند شدن و فرود A5، وسیله نقلیه به فضایی به اندازه یک سکوی هلی کوپتر نیاز دارد.

بخوانید  In Spider-Man 2, Spider-Cop Is A Big Reason Why Peter Parker Must Step Aside

ماشین های پرنده دیگر علمی تخیلی نیستند. با تشکر از Aska، ممکن است آنها را زودتر از حد انتظار داشته باشیم.

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.