نیم نگاهی به Need for Speed ​​Unbound داشته باشید

برای حمایت از ما، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

شنیدیم که نسخه جدید Need For Speed ​​توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این ویدیو سری به Unbound میزنیم تا ببینیم استودیو Craytrin چه چیزی برای ما آماده کرده است.

در ویدیوی نیمه جدید، گشتی در Need for Speed ​​Unbound جدید زدیم و ویژگی های بازی را بررسی کردیم.

غیرممکن است که عاشق بازی های مسابقه ای باشید و نام Need for Speed ​​را نشنیده باشید. اولین بازی از این سری در سال 1994 بر روی PC منتشر شد و گیمرهای زیادی را به خود جذب کرد.

بازی های زیادی از Need for Speed ​​تا به امروز ساخته شده است. این مجموعه تا به امروز فراز و نشیب های زیادی داشته است. در سال های اخیر بازی های Need for Speed ​​نسبت به گذشته مورد استقبال قرار نگرفته اند و هر چند سال یک بار شاهد انتشار بازی های متوسط ​​و ضعیفی از این مجموعه بوده ایم.

Need for Speed ​​Unbound بازی جدید استودیو Criterion بود که به تازگی منتشر شده است. جالب اینجاست که آخرین بازی Need for Speed ​​که این استودیو روی آن کار کرد، در سال 2012 با ریبوت بازی Most Wanted بود.

Nido Four Speed ​​Unbound با ایده های گرافیکی جالب و گیم پلی آرکید معمول Nido Four Speed ​​برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه های شخصی منتشر شد.

در سال 2021، الکترونیک آرتز استودیوی Codemasters را خریداری کرد که در ساخت بازی های مسابقه ای تخصص بالایی دارد. بعداً استودیو Codemasters با Criterion ادغام شد تا تیم بزرگتری را برای Need for Speed ​​جدید تشکیل دهد.

بخوانید  بررسی مشکلات کاربران ایرانی در تجربه بازی آنلاین
تحریریه مجله بازی یک گیمر