نتفلیکس سریال چهارشنبه را برای فصل دوم تمدید کرد

مطابق با اخیرا اخبار سینما و تلویزیونچهارشنبه برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. نتفلیکس رسما تمدید سریال چهارشنبه را برای فصل دوم اعلام کرد تا به شایعات انتقال سریال به آمازون پایان دهد. آلفرد گوف و مایلز میلار، سازندگان و شورانرهای این سریال برای فصل دوم سریال چهارشنبه باز خواهند گشت. گوف و میلار در بیانیه ای اعلام کردند که از اینکه افراد زیادی در سراسر جهان این سریال را تماشا کرده اند، هیجان زده و خوشحال هستند.

مقاله مرتبط:

بر اساس آمار منتشر شده، مشترکان نتفلیکس بیش از 1.237 میلیارد ساعت سریال چهارشنبه را در 28 روز اول پخش آن تماشا کرده اند. تیم برتون او در فصل اول سریال چهارشنبه به عنوان تهیه کننده و کارگردان حضور داشت و 4 قسمت از فصل اول این سریال را کارگردانی کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که تیم برتون به عنوان کارگردان برای فصل دوم سریال چهارشنبه بازخواهد گشت یا خیر و نتفلیکس یا تیم سازنده به این موضوع اشاره ای نکرده اند.

چهارشنبه آدامز در سریال چهارشنبه ویولن می نوازد

آنها قول دادند که در فصل دوم این سریال شاهد ماجراهای بیشتری از چهارشنبه آدامز در دنیای ترسناک و عجیب نورمور باشیم و رازهای بیشتری را فاش کنیم. در هر صورت اطلاعاتی از تاریخ پخش فصل دوم سریال چهارشنبه در دست نیست و فقط می دانیم که مراحل نگارش فصل دوم این سریال در حال انجام است. هالیوود ریپورتر ادعا می کند که فصل اول چهارشنبه که ماه گذشته در نتفلیکس پخش شد، اکنون پس از سریال بازی و فصل چهارم Stranger Things به سومین سریال پربیننده تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.

بخوانید  SAG-AFTRA شرایط کامل قرارداد AI Voice را پس از واکنش اعضا منتشر می کند

همانطور که انتظار می رفت، سرانجام نتفلیکس به طور رسمی از تمدید سریال چهارشنبه برای فصل دوم خبر داد تا داستان چهارشنبه آدامز در فصل جدید نیز ادامه پیدا کند.

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز کاترین زتا جونز مانند مورتیشیا آدامز، لوئیس گسمن در نقش گومز آدامز کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینز وایتاز جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال چهارشنبه حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.