وصله Valorant 6.00 نقشه لوتوس را معرفی می کند و پس از تنظیمات، تقسیم را مجدداً معرفی می کند



پچ اصلی بعدی برای بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی بازی Valorant اکنون منتشر شده است و به‌روزرسانی دو مکان جدید آماده نبرد را اضافه می‌کند، یکی کاملاً جدید و دیگری برای تعادل بهتر.

نقشه جدید Lotus نام دارد که نهمین نقشه ای است که از زمان عرضه بازی در ژوئن 2020 معرفی شده است. این نقشه دارای زیبایی هندی است و دارای سه منطقه اصلی مانند نقشه Valorant Haven است.

اسپلیت با اضافه شدن لوتوس به استخر نقشه باز خواهد گشت و هر دو نقشه جایگزین Breeze و Bind در مسابقات رقابتی و بدون رتبه خواهند شد. Split از زمان آغاز به کار در نسخه بتای بسته Valorant چندین ترفند دریافت کرده است که شامل افت های آرام در میان پلتفرم برای همه بازیکنان و همچنین ترفندهای جزئی در هر دو طرف نقشه است.

وصله Valorant 6.00 همچنین بیش از دوجین باگ را برطرف خواهد کرد که 10 مورد از آنها صرفاً بر روی Agents قابل بازی متمرکز شده است. برای مثال، توانایی قفل کردن Killjoy از همه توانایی‌های دیگر آسیب می‌بیند، در حالی که Sova’s Hunter’s Fury دیگر به Fade Haunt متحدان آسیب نمی‌رساند.

بازی Valorant اکنون به صورت رایگان در رایانه شخصی در دسترس است. دارندگان Xbox Game Pass برای رایانه شخصی می توانند با پیوند دادن حساب Game Pass خود به حساب Riot خود، قفل تمام اپراتورهای قابل بازی را باز کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  برندگان جایزه GDC 2023؛ Elden Ring بهترین بازی سال است
تحریریه مجله بازی یک گیمر