تام هنکس به بحث Nepo-Baby می پیوندد

https://youtu.be/kpzwdl7lvYs

علاوه بر هنکس و پسرش ترومن – که نقش یک نسخه جوانتر از شخصیت تام را بازی می کند – در این فیلم ماریانا تروینو، ریچل کلر و مانوئل گارسیا رولفو ایفای نقش می کنند.

هنکس گفت: «ببین، این یک تجارت خانوادگی است. “این کاری است که ما برای همیشه انجام می‌دهیم. این چیزی است که همه بچه‌های ما در آن بزرگ شده‌اند. اگر ما یک تجارت لوله‌کشی بودیم یا گلفروشی را در خیابان اداره می‌کردیم، تمام خانواده مدتی را سپری می‌کردند، حتی اگر این فقط یک موجودی در پایان سال بود.” گزیده ای از این مصاحبه را در ادامه ببینید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر کنجکاو هستید که در مورد خویشاوند گرایی در سرگرمی بیشتر بدانید، کرکس نگاهی «تقریباً قطعی» و نسبتاً جامع به بازیگران، خوانندگان و کارگردانانی دارد که «اتفاقاً فرزندان بازیگران، خواننده‌ها و کارگردانان هستند».

هنکس اضافه کرد که “صرف نظر از نام خانوادگی ما، باید کار را انجام دهیم تا آن را به یک تجربه واقعی و معتبر برای مخاطب تبدیل کنیم.”

پس از اکران محدود در 30 دسامبر، مردی به نام اتو اکران گسترده تری را از 13 ژانویه آغاز خواهد کرد. این فیلم درباره پیرمردی بدخلق است که در حومه شهر پیتسبورگ زندگی می کند، دومین اقتباس از رمان مردی به نام اوه اثر فردریک بکمن در سال 2012 است. –و بازسازی فیلم سوئدی به همین نام محصول 2015 به نویسندگی و کارگردانی هانس هولم.

بخوانید  برنامه کونامی برای فروش دوباره بازی های متال گیر

تام هنکس جدیدترین سلبریتی است که وارد بحث های جاری بر سر خویشاوندی در هالیوود شده است. در مصاحبه ای در انگلستان خورشیدهنکس با دادن نقشی به پسرش ترومن در فیلم جدیدش مردی به نام اتو، نظرات خود را در مورد انتخاب خانواده دوستانه خود به اشتراک گذاشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر