پسران جنگل – راهنمای همه پایان ها

بهترین پایان و پایان مخفی: همه زنده می مانند و دستاورد “دوستان خود را نزدیک نگه دارید”.

سپس، همانطور که به اطراف می چرخید، یک جهش یافته غول پیکر را می بینید، تقریباً شبیه به آنچه که در ابتدا در تأسیسات با زره طلایی با آن روبرو شده بودید. پس از آن، خود را در ساحل می‌بینید، با هلیکوپتری که منتظر شماست تا شما را به مکان امن برساند. بسته به اقدامات شما در طول کمپین، چندین پایان ممکن برای Sons of the Forest وجود دارد.

پایان بد: عقب ماندن و دستاورد “Fight Demons”

برای دریافت پایان مخفی پسران جنگل، کلوین و ویرجینیا باید هنگام رفتن به مرکز با در بازوی طلایی همراه شما باشند. بله، آن طرف جزیره است، پس برای پیاده روی و شاید نبرد با آدم خوارها و جهش یافته ها آماده باشید.

هشدار داده شود که این مقاله حاوی اسپویل استو اینکه نتایج اینجا مربوط به مرحله دسترسی زودهنگام بازی است.

پسران انتهای جنگل

دورتر از هلیکوپتر، متوجه یک کوله پشتی خواهید شد. اگر آن را بردارید، هلیکوپتر بدون شما حرکت خواهد کرد. حتی اگر دستاورد «شیاطین مبارزه» را به دست بیاورید، عقب خواهید ماند.

پایان خوب: سوار هلیکوپتر شوید و به “Fighted Demons” برسید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آلبوم عکس

هر دو: اینها فقط چند صحنه ترسناک هستند که در پایان سفر شما در Sons of the Forest پخش خواهند شد.

برای این یکی، کوله پشتی را نادیده بگیرید و سوار هلیکوپتر شوید. به محض ورود، کلوین، رفیق سابق و همسر اول شما ظاهر می شود (با فرض اینکه او را نکشتید).

تا اتاق نهایی ادامه دهید و پس از بازگشت به بیرون، سوار هلیکوپتر شوید. دو همراه به شما خواهند پیوست، یعنی همه زنده ماندند.

پایان Sons of the Forest با یک سکانس تریپی آغاز می شود که در آن شاهد مشاجره و ناپدید شدن چندین کلون خواهید بود. سپس، یک شهر آینده نگرانه در مقابل شما ظاهر می شود. رعد و برق از آسمان می زند و فراتر از آن، پوسته در حال فرو ریختن یک سیاره و ماه آن را می بینید. ممکن است زمین باشد؟

آلبوم عکس

سمت چپ: سوار هلیکوپتر شوید و جزیره را برای همیشه ترک کنید (شاید با چند همراه همراه). راست: کوله پشتی را بردارید و اجازه دهید خود را بکشند.

سومین و آخرین پایان Sons of the Forest برای کسانی است که توانستند این دو همراه را زنده نگه دارند. این امر مستلزم موارد زیر است:

  • کلوین اولین همراه شماست. او به نوعی بی فایده است، اما شما می خواهید که او همیشه زنده بماند. فقط می توانید آن را در یکی از کمپ ها بگذارید.
  • ویرجینیا، بانوی جهش یافته، هنگامی که برای اولین بار او را ملاقات کنید، فرار خواهد کرد. با این حال، هنگامی که با او دوست شوید، او می تواند یک همراه شود. او در مبارزه عالی است زیرا می تواند همزمان از یک تپانچه و یک تفنگ ساچمه ای استفاده کند. تنها نقطه ضعف این است که هوش مصنوعی او بسیار تهاجمی است، بنابراین ممکن است مجبور شوید هر زمان که چیزی در محدوده aggro او قرار دارد او را دنبال کنید.

Sons of the Forest شما را به سفری اسرارآمیز می برد و مانند همه سفرها باید به پایان برسد. با فرض اینکه وارد دروازه گلدن بازو شده اید، باید چندین اتاقک پر از گدازه و تونل های تاریک را طی کنید، در حالی که توسط جهش یافته ها تعقیب می شوید. در نهایت، با رسیدن به در طلایی دیگر، یک کات سین پخش می شود. در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما در تمام پایان‌های Sons of the Forest است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  AMD جزئیات جدیدی از فناوری FSR 3 را در GDC 2023 فاش کرد