سازندگان بازی Hitman در حال توسعه یک IP جدید هستند

با توجه به انتشار این پست توسط اعضای استودیوی IO Interactive، به نظر می رسد کارکنان این شرکت روی ساخت و طراحی این اثر جدید تمرکز کرده اند. از طرفی با نگاهی بیشتر به متن این اطلاعیه به اطلاعات دیگری در این باره دست خواهیم یافت. به عنوان مثال می توان به نقش طراح مبارزات جدید این استودیو اشاره کرد که نشان می دهد بازی جدید سازندگان Hitman در واقع کار با دوربین سوم شخص خواهد بود.

به نظر می رسد در این کار شاهد کوئست هایی باشیم که کاربران با NPC ها انجام خواهند داد. از طرفی باید نقش مدیر محصول را نیز در نظر بگیریم که احتمالاً به مشارکتی بودن این کار اشاره دارد. در نهایت باید گفت که اعضای این استودیو در ادامه پست خود نوشتند: «این تنها آغاز راه ما در دنیای جدیدی است که در حال ساختن آن هستیم».

ما در حال ساختن یک دنیای جدید، یک IP جدید – یک RPG فانتزی آنلاین هستیم. یک دنیا و یک بازی که هدف اصلی آن سرگرم کردن بازیکنان و توسعه برای چندین سال است. بازی آشنا به نظر می رسد، اما در عین حال، IOI سفری را آغاز می کند که قبلاً هرگز در آن نبوده ایم.”

لوگوی استودیو تعاملی IO

با توجه به تمرکز تیم اصلی IO Interactive بر روی توسعه بازی 007، به نظر می رسد که هنوز راه زیادی تا معرفی کامل RPG آن استودیو باقی مانده است.

نظرت چیه عزیزم؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  Final Fantasy 16 هر آنچه که باید بدانید

اعضای این استودیو با انتشار اطلاعیه ای در سایت رسمی و توییتر خود این خبر را اعلام کردند. عنوان این پست چنین است: «یک ماجراجویی جدید در IOI آغاز می شود. “به مهمانی بپیوندید و به ما کمک کنید تا دیدگاه خود را برای یک RPG فانتزی آنلاین جسورانه جدید محقق کنیم.” علاوه بر این، توسعه دهندگان در پست زیر اعلام کردند:

اعضای استودیو شرکت IO Interactive اعلام کرده که در حال کار بر روی یک بازی جدید است که این اثر حال و هوای کاملا متفاوتی با کارهای قبلی این استودیو خواهد داشت.

طی آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که استودیوی بازیسازی IO Interactive در حال توسعه کارهای جدید است. تولید جدید استودیو مذکور در سبک نقش آفرینی آنلاین فانتزی ساخته خواهد شد. آی پی جدید کاملا متفاوت از کارهای قبلی این استودیو است و با کد رمز Project Fantasy شناخته می شود. استودیوی IO Interactive بیشتر برای ساخت بازی های Hitman شناخته شده است.

از طرفی بعد از اتمام سه گانه World of Assassination، این استودیو اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی با محوریت شخصیت جیمز باند هستند و اعلام این IP جدید توجه بسیاری را به این خبر جلب کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر