فیل اسپنسر می گوید هوش مصنوعی یک نیروی مثبت و مثبت برای بازی های ویدیویی خواهد بود

وی افزود: «سازندگان ما اکنون زمان زیادی را با مهندسان هوش مصنوعی خود صرف می‌کنند و به این فکر می‌کنند که چگونه این می‌تواند یک نیروی مثبت و مثبت در بازی‌هایی باشد که می‌سازیم.

اخیراً، رئیس Take-Two، Strauss Zelnick، گفته است که هوش مصنوعی می‌تواند نقشی در توسعه بازی‌های ویدیویی داشته باشد، اما این امر ایجاد یک رقیب واقعی GTA را برای یک توسعه‌دهنده آسان نمی‌کند.

برخی از ناظران از تأثیر هوش مصنوعی بر بازی‌های ویدیویی انتقاد کرده‌اند، تا حدی در مورد اینکه چگونه سیستم‌های هوش مصنوعی می‌توانند تأثیر منفی بر پرسنل، در میان رشته‌های دیگر، صداپیشگی داشته باشند.

هوش مصنوعی یکی از فناوری‌هایی است که اخیراً بیشتر مورد بحث قرار گرفته است که بخشی از آن به لطف ChatGPT OpenAI است. برخی تعجب می‌کنند که چگونه پیشرفت‌های هوش مصنوعی می‌تواند بر آینده بازی‌های ویدیویی تأثیر بگذارد، و فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming، فکر می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند به ارتقای سطح بازی‌ها کمک کند.

قبل از آن، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، گفت که هر محصول مایکروسافت، از جمله ایکس باکس، از پیشرفت‌های فناوری هوش مصنوعی بهره خواهد برد، بنابراین شنیدن صحبت مثبت اسپنسر در مورد پتانسیل هوش مصنوعی در بازی‌های ویدیویی تعجب‌آور نیست.

“کاملا، [AI] در بازی های ویدیویی نقش خواهد داشت. هوش مصنوعی همیشه دارد. من در مورد برخی از کارهایی که تیم انجام می دهد هیجان زده هستم. این به آنها یک بوم نقاشی بیشتر می دهد. خواه فیزیک شبیه سازی شده باشد، رندر سه بعدی یا فناوری صوتی عالی. چیزی که من می‌بینم این است که وقتی به سازندگان ما ابزار جدیدی می‌دهید تا با آنها بازی کنند، آنها سپس روی آنها کار می‌کنند – گاهی اوقات چند سال طول می‌کشد تا آنها را به ریتم اینکه چگونه همه چیز با هم تناسب دارند، وارد کنید.”

بخوانید  تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه ها آغاز شده است

در مورد صنعت گیمینگ گسترده‌تر، ناشر Battlefield Electronic Arts سال‌ها بر روی فناوری هوش مصنوعی کار می‌کند. در سال 2018، EA Project Atlas را معرفی کرد، یک پروژه تحقیق و توسعه با 1000 نفر که روی آن کار می کنند و هدف آن تغییر روش ساخت بازی ها از طریق هوش مصنوعی و شبکه های عصبی است. این فناوری در سری Battlefield پیاده سازی شده بود و به اندازه کافی هوشمند بود که می توانست بازی و حتی هدف بازی را انجام دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مایکروسافت اخیراً با OpenAI خالق ChatGPT در قراردادی به ارزش 10 میلیارد دلار شریک شد. بنابراین بدیهی است که اسپنسر یک ناظر بی طرف نیست، بلکه فردی است که علاقه تجاری به دیدن توسعه و موفقیت هوش مصنوعی دارد. او ادامه داد که هوش مصنوعی از زمان Pong همیشه در بازی های ویدیویی نقش داشته است و در آینده نیز بخشی از توسعه بازی خواهد بود.

اسپنسر در مصاحبه ای گفت: “تقاطع هوش مصنوعی و بازی همیشه وجود داشته است. و اکنون ظرفیت هوش مصنوعی در این سیاره بزرگ و بزرگتر می شود.” XboxOn.