پسران جنگل – آیا باید آن را بازی کنید؟

برخی از سازه ها را می توان به روش قدیمی با قرار دادن طرحی نیمه شفاف و تامین مواد لازم برای آن ساخت. با این حال، حتی با این سبک از ساخت و ساز، همچنان باید منابع را به ترتیب منطقی سرمایه گذاری کنید. این بدان معناست که اگر یک خانه درختی به 40 کنده برای سقف و 20 تخته برای کف نیاز دارد، تا زمانی که تمام 20 تخته را سرمایه گذاری نکرده باشید، نمی توانید کنده های سقف را داخل سازه بیندازید. رابط کاربری همیشه کار خوبی برای انتقال این اطلاعات در مراحل اولیه انجام نمی دهد، اما وقتی بدانید، می دانید.

Sons of the Forest یک بازی ترسناک بقای co-op است که شما را به یافتن و نجات یک خانواده سطح بالا که در جزیره ای مرموز به دام افتاده اند، می پردازد. سقوط هلیکوپتر شما در یک مکان تصادفی فرود می آید و زنده ماندن به عهده شماست. من سه سیو مختلف را شروع کردم و هر بار در مناطق بسیار متفاوتی فرود آمدم که هر کدام دارای تنظیمات منحصر به فردی بود. در اولین توقف هلیکوپتر در چند درخت گیر کرد، بار دوم در آب در نزدیکی ساحل فرود آمدم و بار سوم در کوه برفی در مرکز جزیره فرود آمدم. هر تصادف یک صحنه فرود منحصر به فرد داشت که با منطقه مطابقت داشت. در آب مجبور شدم در هلیکوپتر را باز کنم، در درخت از هلیکوپتر آویزان افتادم و در بارش برف هلیکوپتر به سمت من سر خورد.

Sons of the Forest بالاخره اینجاست و خیلی به هم می زند. دنباله‌ی طولانی‌مدت‌انتظار The Forest در سال 2018 به‌تازگی به دسترسی زودهنگام رسید، و ممکن است از خود بپرسید که آیا باید بازی را از هم‌اکنون شروع کنید یا منتظر انتشار کامل آن باشید. بیایید به این سوال به کمترین حد ممکن پاسخ دهیم.

بخوانید  اعلام نتایج بررسی کارت گرافیک RTX 4070 شرایط و زمان انتشار

از آنجا باید تمام وسایلی را که می توانید پیدا کنید جمع آوری کنید و یک سرپناه موقت یا دائمی راه اندازی کنید. تاکنون در مقایسه با نسخه اصلی، ساخت و ساز و کاردستی بیشترین تغییر را داشته است. در حالی که هنوز می‌توان برخی از سازه‌ها را با طرح‌های نیمه‌شفاف به سبک AR ساخت، Sons of the Forest رویکردی آزادتر برای ساختن دارد. هنگامی که یک قطعه زمین مناسب پیدا کردید، می توانید به سادگی شروع به شکافتن و قرار دادن کنده ها برای ساختن یک طبقه کنید. سپس می توانید ستون های تکیه گاه بگذارید و دیوار بسازید. برای ساخت یک سقف باید قبل از شروع به چیدن پانل ها، تیرها و مهاربندی ها را بگذارید. این بار پیچیده‌تر است، اما بسیار باارزش‌تر است، زیرا هر کنده را به صورت جداگانه تقسیم کرده و قرار می‌دهید تا زمانی که خانه‌ای دور از خانه برای خود بسازید. این باعث می شود که این تصور ایجاد شود که پایه شما دست ساز و منحصر به فرد است یا نیازها و سلیقه های خاص گروه شما.

گاهی اوقات ممکن است کمی دشوار باشد، و من تصور می‌کنم ساخت مجتمع‌های چند طبقه عظیم می‌تواند کمی خسته‌کننده باشد، اما این قابل‌تأثیر است که وقتی متوجه شوید کل سیستم چقدر بصری است. با تبر مجهز شده، می توان کنده ها را به دو نیم کرد و بسته به زاویه ای که از آن می بینید، به قطعات کوچکتر برید. برای ساختن یک دیوار میخ دار، یک کنده را در زمین قرار دهید و به بالای چوب نگاه کنید تا یک سنبله شکل دهید. برای درست کردن آتش، یک چوب را نگه دارید و به پایین نگاه کنید. با فشردن یک دکمه، کاراکتر شما چوب را از وسط نصف می کند و آتش روشن می کند. همانطور که گفتم، می تواند کمی متلاطم باشد، به خصوص در زمین های ناهموار، اما بیشتر اوقات به خوبی کار می کند.

بخوانید  خلاصه داستان Guardians of the Galaxy 3 یک داستان راکون راکت با عواقب وخیم را تنظیم می کند

با این حال، عنصر کلیدی در همه اینها کلوین است. کلوین همراه با هوش مصنوعی شماست که می تواند انواع کارهای مفید را برای شما و مهمانی شما انجام دهد. او می تواند ماهی ها را بردارد، چوب ها را بردارد و شما را دنبال کند. اساساً، هر کاری که به او بگویید انجام دهد، تا زمانی که به او بگویید متوقف شود، انجام می دهد. من فکر می کنم او هر چند وقت یک بار نیاز به استراحت دارد، اما از صید شما خوشحال خواهد شد تا زمانی که خورشید منفجر شود و دنیا تمام شود.