اعلام نتایج بررسی کارت گرافیک RTX 4070 شرایط و زمان انتشار

انویدیا در تاریخ 12 آوریل از کارت گرافیک GeForce RTX 4070 به طور رسمی رونمایی خواهد کرد. منابعی که مدل هایی را برای قیمت مصوب این کارت رتبه بندی کرده اند، ممکن است نتایج رتبه بندی خود را در همان روز منتشر کنند. انتظار می‌رود کسانی که مدل‌های گران‌تر را بررسی کرده‌اند، نتایج و نظرات خود را تا 13 آوریل، زمانی که این کارت‌ها به طور رسمی به فروش می‌رسند، به اشتراک بگذارند.

پس از آن، بازبینان و رسانه های بررسی محصولات سخت افزاری یک نقشه نمونه در اوایل آوریل دریافت خواهند کرد که حداقل یک هفته به آنها فرصت می دهد تا مقالات و ویدیوهای خود را تکمیل کنند. اما نکته جالب اینجاست که انویدیا بین مدل هایی که دارای قیمت تایید شده MSRP هستند و مدل هایی که برچسب قیمت بالاتری دارند تفاوت قائل شده است و زمان جداگانه ای برای انتشار نتایج بررسی آنها صرف می کند. این زمانی است که قبلاً تفاوت بین زمان صدور مجوز و انتشار اطلاعات عملکرد به مدل های Founders Edition و سایر مدل های سفارشی محدود می شد. اکنون تیم سبز تصمیم گرفته است که این تمایز را بر اساس قیمت فروش این محصولات اعمال کند.

Nvidia با این سبک از تقسیم کارت گرافیک RTX 4070 عملا مدل‌های سفارشی ارزان‌تر را نسبت به مدل‌های اورکلاک کارخانه‌ای گران‌تر ترجیح می‌دهد. از طرفی تقسیم نقشه ها به این شکل و تعیین زمان انتشار نتایج بررسی نقشه ها در دو روز چندان منطقی به نظر نمی رسد. زیرا بعید است که کسی به محض ورود به بازار، فرصت خواندن نتایج عملکرد کارت ها را داشته باشد.

بخوانید  تیزر پیش درآمد بازگشت Pennywise را نشان می دهد

عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4070 برای 13 آوریل تایید شده است، اما Nvidia شرایط و ضوابط خاصی را برای انتشار نتایج بررسی عملکرد این پردازنده گرافیکی مشخص کرده است. قبل از این تاریخ، برای رسانه های مختلف ثابت شده بود. در ادامه به جزئیات آن اشاره می کنیم.

جزئیات تحریم کارت گرافیک RTX 4070

بر اساس اطلاعات منتشر شده، مرحله اول این فرآیند از هفته جاری آغاز می شود. جایی که شرکای تجاری انویدیا کارت های گرافیک RTX 4070 خود را از طریق مسیرهای تعیین شده ذخیره می کنند و آماده ارسال از طریق توزیع کنندگان و فروشندگان پایین دستی هستند.

گفته می شود کارت گرافیک RTX 4070 با 5888 هسته CUDA و 12 گیگابایت حافظه GDDR6X عرضه می شود. این مدل در اصل یک مدل کوچک شده از کارت گرافیک RTX 4070 Ti است که با TDP کمتری معرفی شده است.

نتایج انتشار مرورگر کارت گرافیک Nvidia Access Times و RTX 4070 که شامل معیارهای جدید و متفاوت است.