تیزر پیش درآمد بازگشت Pennywise را نشان می دهد


شبکه مکس اولین تیزر سریال ترسناک Welcome to Derry، پیش درآمد فیلم It را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که کانال مکس اولین تیزر سریال Welcome to Derry را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. HBO اخیراً تریلر تبلیغاتی جدیدی را برای برخی از کارهای آینده خود منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به پیش درآمد It می دهد. این سریال ترسناک در ابتدا قرار بود در هالووین 2024 پخش شود، اما کمی زودتر کیسی بلوزمدیرعامل HBO از تعویق این نمایش خبر داد.

دانلود ویدیو آپارات

پیج تیلوربازیگر فیلم پسر سفید ریک جوان آدپوبازیگر سریال The Leftovers کریس چاکبازیگر فیلم Years a Slave 12 جیمز رماراوپنهایمر بازیگر سینما مادلین استوبازیگر فیلم The Last of the Mohicans و استیون رایدربازیگر سریال Daredevil یکی از بازیگرانی است که در سریال Welcome to Derry بازی می کند.

سری Welcome to Derry برای تولید در فوریه 2023 چراغ سبز شده است و پیش درآمدی برای فیلم های ترسناک It است که بر اساس رمان استیون پادشاه ساخته شد. اندی موشیتیکارگردان هر دو قسمت فیلم «آن» با هم باربارا موسکتی و جیسون فاکس آنها این سریال را تولید می کنند. هنوز جزئیات زیادی در مورد این سریال وجود ندارد و ما نمی دانیم که آیا بیل اسکاشگارد آیا او برای بازی Pennywise در این پیش درآمد بازخواهد گشت یا نه؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زیباترین روستاهای ایران - زومجی