جزئیات هیجان انگیز پروژه Shaolin ایکس باکس به بیرون درز کرد


اطلاعات جدیدی از بازی بعدی ایکس باکس که با همکاری گروه هیپ هاپ Wu-Tang Clan ساخته می شود، فاش شده است.

اسامی و جزئیات تعدادی از پروژه های اعلام نشده در جریان افشای اسناد شرکت انویدیا در اکتبر 2021 فاش شد و پروژه شائولین یکی از آنها بود. افشای این اسناد تا جایی ادامه یافت که فعالان صنعت بازی های رایانه ای دوست داشتند به جز برش و جف گراب آنها در مورد ماهیت بازی به نام Shaolin و ارتباط آن با گروه Wu-Teng Clan صحبت کردند.

طبق هر دو گزارش، Project Shaolin یک بازی نقش آفرینی سوم شخص است که می تواند با حداکثر چهار بازیکن در حالت cooperative بازی کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا از سلاح ها و تجهیزات دشمنان شکست خورده استفاده کنند. اعضای Wu-Tang Club در این پروژه حضور دارند و می توان از آنها انتظار تولید موسیقی بازی را نیز داشت.همانطور که در این گزارش ها آمده است، پروژه مذکور توسط استودیو Brass Lion Entertainment توسعه داده شده است.

ظاهرا این بازی در مراحل اولیه توسعه است. گیم پلی این بازی شامل نبردهای تنومند سریع با تاکید بر ترکیب مبارزه و موسیقی است و بازیکنان می توانند از بین چهار سلاح مختلف (یک شمشیر، دو شمشیر و …) که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند، انتخاب کنند. این بازی دارای فهرست گسترده‌ای از آهنگ‌های Wu-Tang Clan است که بسیاری از آن‌ها توسط تهیه‌کننده و دی‌جی Just Blaze برای پروژه دوباره ضبط خواهند شد.

همکاری قبیله Wu-Teng فراتر از موسیقی آنها خواهد بود. به طوری که هر 9 نفر از اعضای گروه در پروژه حاضر و قابل بازی هستند و می توانند به عنوان نیروی کمکی بازیکن را همراهی کنند. اقلام و تجهیزات جمع آوری شده در بخشی به نام Quarter ذخیره می شوند، جایی که بازیکنان می توانند اقلام خود را بفروشند، به موسیقی گوش دهند و تجهیزات خود را به نمایش بگذارند. بر اساس گزارش ها، بازی دارای یک “فضای استقبال برای همه بازیکنان” خواهد بود و شامل شخصیت ها و گروه هایی از رنگین پوستان می شود که در آن دوران زندگی می کردند.

بخوانید  دو پرونده علامت تجاری مرتبط با OD جزئیات جالبی را در مورد بازی نشان می دهد

گیم پلی بازی ظاهری شبیه به انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse دارد و برای مثال یک پرش تک شات از 7-8 فریم تشکیل شده است. به طور کلی ظاهر بازی روشن، رنگارنگ و انیمه مانند است. بازیکن می تواند آزادانه در دنیای بازی حرکت کند که به او اجازه می دهد از محدودیت های ممکن فراتر رود.

تاریخ انتشار پروژه Shaolin هنوز مشخص نیست، اما ظاهراً یک تا دو سال دیگر برای این بازی باقی مانده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر