زمان پخش فصل دوم سریال The Last of Us اعلام شد


شبکه HBO با انتشار تریلر جدید فصل دوم سریال تایید شد The Last Of Us در سال 2025 به طرفداران ارائه خواهد شد.

مراحل فیلمبرداری فصل دوم سریال پسا آخرالزمانی The Last of Us از 23 بهمن 1402 (22 بهمن 1393) آغاز خواهد شد البته تولید فصل بعدی این اقتباس تلویزیونی ظاهرا به دلیل اعتصاب نویسندگان و مشغله کاری است. پیر پاسکال، بازیگر نقش جواهر از برنامه عقب افتاده است. HBO با نمایش تریلر جدید که به برخی از آخرین تولیدات این شبکه در سال 2024 اختصاص دارد، تأیید کرده است که فصل دوم Last of Ace قرار است در سال 2025 پخش شود.

فصل دوم سریال The Last of Us بر اساس رویدادهای درون بازی The Last of Us: Part 2 ساخته می شود اما داستان نسخه دوم این مجموعه در یک فصل روایت نمی شود. کریگ مازنمجری سریال پیش از این گفته بود که روایت این قسمت از داستان Last of Ace بیش از یک فصل طول خواهد کشید و انتظار دارد این سریال چهار فصل به طول بینجامد.

فصل اول سریال The Last of Us در آغاز سال شبکه HBO رویدادهای اولین بازی این مجموعه را پخش و پوشش داد. البته این سریال همچنان در قسمت های مختلف داستان کمی از روایت اصلی فاصله می گرفت، اما داستان اصلی جواهر و الی و ماجراجویی این دو شخصیت همچنان با توجه به منبع داستان اقتباسی روایت می شد.

کریک مازن خالق سریال چرنوبیل و نیل دراکمنخالق سری بازی The Last of Us به عنوان تهیه کننده اجرایی و نویسنده سریال Last of Us فعالیت می کند.بخش تلویزیونی Sony Pictures با همکاری پلی استیشن پروداکشنز این اقتباس تلویزیونی را تولید می کند. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز کارولین اشتراوسمدیر استودیو ناتی داگ و ایوان ولز آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه کار می کنند.

بخوانید  انتشار بسته الحاقی رایگان برای بازیکنان نسخه PlayStation 5 Avatar: Frontiers Of Pandora



تحریریه مجله بازی یک گیمر