بعید است که Zelda بعدی دنباله ای بر Breath Of The Wild و Tears Of The Kingdom باشد.



کارگردان بازی در مصاحبه ای جدید گفت: بازی بعدی در سری Legend of Zelda هر چه باشد، بعید است که دنباله مستقیم Breath of the Wild و Tears of the Kingdom باشد. در عوض، تیم زلدا به دنبال “ایجاد چیزی جدید” خواهد بود.

ایجی آئونوما تهیه کننده زلدا و هیدمارو فوجیبایاشی کارگردان با او صحبت کردند خبررسان بازی در مورد دنباله موفق، و همچنین برنامه هایی برای آینده آن و مجموعه به طور کلی. وقتی از آنها پرسیده شد که آیا Ultrahand نمادین TOTK در بازی‌های آینده بازخواهد گشت، هر دو کاملاً مطمئن بودند که اینطور نخواهد بود، و توضیح دادند که ترجیح می‌دهند به سراغ چیز جدیدی بروند.

در حال پخش: نقد و بررسی فیلم The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

به عنوان مثال، اگر دنباله‌ای برای Tears of the Kingdom وجود داشته باشد و ما مثلاً Ultrahand را معرفی کنیم، فکر می‌کنم برای ما اینطور خواهد بود که «خب، ما فقط در حال آوردن اشک‌های پادشاهی هستیم». فوجی بایاشی توضیح داد. کاری که ما از دیدگاه سازنده بازی می‌خواهیم انجام دهیم این است که چیز جدیدی خلق کنیم. از این منظر، فکر نمی‌کنم در آینده شاهد Ultrahand در هر بازی Zelda یا هر چیزی باشیم. او همچنین افزود که “هر بار که عنوان زلدا را می سازیم، می خواهیم چیز جدیدی بسازیم.”

آئونوما اضافه کرد که Ultrahand نماد رویکردی است که تیم برای توسعه Tears of the Kingdom اتخاذ کرده است. او توضیح داد: «می‌دانید، ابتدا همه ایده‌های خود را در آن قرار می‌دهیم، و سپس در مورد آنچه می‌خواهیم حفظ کنیم، بسیار گزینش می‌کنیم، و هر قسمتی را که منطقی نیست یا کاملاً با آن مطابقت ندارد، برش می‌دهیم». “بنابراین این بازی نتیجه آن فرآیند انتخاب است. این بار خواهید دید که به دلیل آن فرآیند DLC وجود ندارد. ما چیزی را که می خواستیم ایجاد کنیم و احساس کردیم که به این شکل کامل است.”

وقتی از او پرسیده شد که آیا Tears of the Kingdom دنباله خود را خواهد دید، Aonuma گفت که بعید است و دلیل آن را توضیح داد. “خب، این یک دنباله برای یک دنباله خواهد بود، که وقتی به آن فکر می کنید کمی دیوانه می شود!” او گفت. “با اشک‌های پادشاهی، ما به دنبال ساختن دنیایی بودیم که با Breath of the Wild ساخته‌ایم و واقعاً امکاناتی را که می‌توانیم در آن جهان قرار دهیم، به پایان برسانیم. فکر می‌کنم اینطور است – برای استفاده کمی از ” term” – آپوتئوزیس یا شکل نهایی این نسخه از The Legend of Zelda. از این نظر، فکر نمی‌کنم دنباله‌ای مستقیم بر دنیایی مانند آنچه که خودمان خلق کردیم، بسازیم.

بخوانید  سامسونگ به زودی از 37 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR7 رونمایی خواهد کرد

از آنجایی که Tears of the Kingdom ظاهراً این فصل را در دنیای Zelda به پایان می‌رساند، جالب است که ببینیم این سری به کجا می‌رود. در این مصاحبه همچنین به خط زمانی بدنام Zelda پرداخته شد، با Aonuma و Fujibayashi توضیح دادند که چگونه قرار گرفتن یک بازی در جدول زمانی در طول توسعه را در نظر می گیرند.

“ما متوجه شدیم که طرفداران زمان خوبی برای نظریه پردازی سپری می کنند و دوست دارند به این فکر کنند که همه چیز در جدول زمانی قرار می گیرد. این چیزی است که تیم توسعه می شناسد و به آن توجه می کند، اما تا حدی. و من می گویم “تا حدی” زیرا فوجی بایاشی توضیح داد: اگر در علف‌های هرز بیش از حد یا جزئیات بیشتری در آن مکان داشته باشیم، به نوعی منجر به ایجاد محدودیت‌هایی برای خلاقیت ما می‌شود. “ما در مورد آن فکر می کنیم، اما نه به حدی که احساس کنیم روند توسعه ما محدود یا محدود به نظر می رسد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر