این مجموعه تلویزیونی پیش درآمد به دری خوش آمدید، ستاره اوپنهایمر را اضافه می‌کند، چیزهایی برای دور انداختن

مجموعه پیش درآمد It به دری خوش آمدید، از تیلور پیج (زولا)، جووان آدپو (واچمن)، کریس چالک (پری میسون) و جیمز رمار (اپنهایمر) در محدوده شهر استقبال خواهد کرد. ضرب الاجل گزارش ها. این اولین اقتباس رسمی از سری It است که بر اساس هیچ ماده قبلی ساخته نشده است. این پروژه در ماه مارس گذشته اعلام شد و این سریال به طور رسمی توسط HBO در فوریه گذشته سفارش داده شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آن: اندی موشیتی کارگردان قسمت اول و دوم، همسرش باربارا موشیتی، و جیسون فوکس، فیلمنامه‌نویس زن شگفت‌انگیز، همراه موشیتی قرار است چندین قسمت را کارگردانی کند. فوکس همچنین به عنوان یکی از مجریان این سریال حضور خواهد داشت. اقتباس های سینمایی موشیتی در سراسر جهان 1.17 میلیارد دلار جمع آوری کرده است.

رمان عظیم استیون کینگ نویسنده ترسناک که در سال 1986 منتشر شد، برای اولین بار در سال 1990 اقتباس شد و به یک مینی سریال تبدیل شد و تیم کاری نقش دلقک هیولایی پنی وایز را بازی کرد. بیل اسکارسگارد این نقش را از فیلم های موشیتی به عهده گرفت، اما در این سریال حضور نخواهد داشت.

در حال حاضر، مشخص نیست که بازیگران فوق‌الذکر چه کسی را بازی می‌کنند یا اینکه آیا با شخصیت‌های شناخته شده این فرنچایز ارتباطی خواهند داشت یا خیر. این سریال در دهه 1960 شروع می شود، زمان قبل از رویدادهای It: ​​Part One. همچنین گفته می شود که به دری خوش آمدید به ریشه های Pennywise the Clown برمی گردد.

بخوانید  در تریلر جدید The Invincible استایل‌های آینده‌نگرانه یکپارچهسازی با سیستمعامل را معرفی می‌کنیم