دو پرونده علامت تجاری مرتبط با OD جزئیات جالبی را در مورد بازی نشان می دهد


استودیو Kojima Productions اخیراً دو علامت تجاری مربوط به بازی OD را که در جریان جوایز بازی 2023 اعلام شد، ثبت کرده است.

استودیو Kojima Productions و Xbox Game Studios بالاخره OD را در The Game Awards 2023 معرفی کردند. جزئیات زیادی در مورد این بازی وجود ندارد، اما طرفداران اخیراً توانستند ارجاعاتی به Silent Hills در تریلر پیدا کنند. هنوز درباره گیم پلی بازی صحبتی نشده است، اما برخی از علائم تجاری Kojima Productions ممکن است به مکانیک OD اشاره کنند.

دو علامت تجاری برای نام این بازی به ثبت رسیده است اما در عین حال علامت تجاری Social Scream System و علامت تجاری Social Stealth نیز به ثبت رسیده است. این شاید اولین علامت یک سیستم جدید باشد. چون ما لوگوی SSS را در انتهای تریلر معرفی دیدیم. با توجه به اینکه OD یک کار مبتنی بر ابر است، احتمالاً از این فناوری برای یک تجربه چند نفره جدید استفاده خواهد کرد.

البته، این اولین استفاده خلاقانه Kojima Productions از چند نفره نخواهد بود. در Death Stranding، چند نفره به صورت ناهمزمان استفاده می‌شد تا بازیکنان بتوانند ساخته‌های بازیکنان دیگر را از دنیای خود مشاهده کنند، آیتم‌های گمشده را بازیابی کنند و در پروژه‌های اجتماعی شرکت کنند. اینکه آیا OD از روش مشابهی استفاده می کند یا نه، باید دید. بازی Death Stranding بر روی رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل اجرا است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  توسعه چندین پروژه توسط استودیوی سانتا مونیکا سونی