وین دیزل و جیسون موموآ در تریلر جدید فیلم Fast and Furious 10 به مصاف هم می روند

تریلر جدید Fast X منتشر شده کوتاهتر از تریلرهای قبلی است و بیشتر بر شخصیت دانته با بازی جیسون موموآ و تلاش او برای انتقام از دومینیک تورتو تمرکز دارد. این تریلر دقیقه ای طرفداران را برای فیلم سریع و خشمگین 10 آماده می کند که قرار است در 19 می 2023 (29 مه 2023) به نمایش درآید. می توانید ادامه دهید تریلر فیلم Fast X از طریق یوتیوب تماشا کنید.

تریلر جدید فیلم Fast X در طول رویداد Super Bowl، هیاهو و هیجان طرفداران را برای تماشای آخرین دنباله سری Fast and Furious نگه می دارد.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، تایریز گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملکیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی از جمله بازیگرانی هستند که در آن حضور دارند. در فیلم Fast X و ایفای نقش کرده اند. لوئیس لتریر، کارگردان The Incredible Hulk و Now You See Me، فیلم Fast and Furious 10 را بر اساس فیلمنامه ای از جاستین لین، نویسنده خشم تایتان ها و دن مازئو کارگردانی می کند.

در فیلم Fast Five محصول 2011، دومینیک تورتو و تیمش مافیای مواد مخدر شیطانی در برزیل و امپراتوری آنها را بر روی پل ریودوژانیرو نابود می کنند. چیزی که آنها نمی دانند این است که ریس پسری به نام دانته دارد که شاهد همه این اتفاقات بوده و 12 سال گذشته را صرف برنامه ریزی برای انتقام از Dom کرده است.

دانته در فیلم سریع و خشمگین 10

همچنین Fast and Furious 11 در دست ساخت است و این قسمت که پایان داستان سری اصلی است هنوز تاریخ انتشار ندارد. در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  10 بهترین مینی گیم در Like A Dragon: Ishin

تحریریه مجله بازی یک گیمر