پریدن ایندیانا جونز از هواپیما را در تبلیغ جدید Super Bowl Dial of Destiny تماشا کنید

در جریان Super Bowl 57 یکشنبه شب، Lucasfilm اولین اسپات تلویزیونی 30 ثانیه ای برای ایندیانا جونز و Dial of Fate را به نمایش گذاشت. کلیپ جدید از فیلم‌هایی از تریلرهای گذشته و فیلم‌های جدید تشکیل شده است، از جمله نتیجه‌گیری دراماتیک که شخصیت‌های اصلی از هواپیما بیرون می‌پرند.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه‌ای از بهترین تریلرها و آگهی‌های بازرگانی Super Bowl 57 توسط GameSpot را بررسی کنید.

فورد می‌گوید: «آنها این برنامه هوش مصنوعی را دارند که می‌تواند تمام فیلم‌های لوکاس‌فیلم را بررسی کند. “از آنجا که من یک سری فیلم برای آنها ساخته ام، آنها همه این فیلم ها را دارند، از جمله فیلم هایی که چاپ نشده است. بنابراین آنها می توانند آن را از جایی که نور می آید، از بیان استخراج کنند.”

در متن تریلر با اشاره به شخصیت هریسون فورد، ایندیانا جونز، آمده است: «یک افسانه به سرنوشت خود خواهد رسید. فیبی والر-بریج که نقش دخترخوانده ایندی، هلنا را بازی می کند، به او پیوست. جان ریس دیویس، بازیگر اصلی Raiders of the Lost Ark، در فیلم جدید بازمی گردد. از بازیگران این فیلم نیز می توان به بوید هالبروک، آنتونیو باندراس، شانت رنی ویلسون، توماس کرچمن، الیور ریشترز، اتان ایزیدور و مدز میکلسن به عنوان شخصیت شرور اشاره کرد.

The Dial of Destiny در سال 1944 اکران می شود و سازندگان فیلم از یک برنامه هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می کنند تا فورد را با تصاویر قدیمی واقعی از این بازیگر پیر کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  شایعه آنلاین بودن بازی Wonder Woman تکذیب شد

جیمز منگولد (Logan, Walk the Line) The Dial of Destiny را کارگردانی می‌کند که 30 ژوئن اکران می‌شود. استیون اسپیلبرگ که چهار فیلم قبلی ایندیانا جونز را کارگردانی کرد، در کنار جورج لوکاس، خالق سریال، به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. جان ویلیامز دوباره آهنگ را می سازد. او موسیقی هر فیلم ایندیانا جونز را از اولین فیلم در سال 1981 ساخته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر