شایعه آنلاین بودن بازی Wonder Woman تکذیب شد


شرکت برادران وارنر تایید کرد بازی Wonder Woman اثری لایو سرویس نخواهد بود و یک بازی تک-نفره است.

چند وقت پیش بود که شرکت برادران وارنر از عرضه بزرگ‌ترین مجموعه‌های خود به شکل لایو سرویس خبر داده بود و همین باعث نگرانی درباره بازی Wonder Woman استودیو مونولیث پروداکشنز شده بود. آگهی شغلی بازی درباره مهندس ارشد نرم‌افزار هم به عبارت «تجربه در ساخت یک محصول یا بازی لایو سرویس» اشاره کرده بود تا نگرانی‌ها دوچندان شود.

اکنون یک سخنگوی برادران وارنر در مصاحبه با رسانه IGN ادعای لایو سرویس بودن این بازی را رد کرد: «Wonder Woman یک بازی تک-نفره اکشن ماجراجویی در جهانی باز و پویا است. این تجربه سوم‌شخص بازیکنان را در نقش دایانا از تمیسکیرا قرار خواهد داد، داستان اورجینالی در جهان دی‌سی خواهد داشت و از سیستم نمسیس بهره خواهد برد. واندر وومن بازی لایو سرویس نخواهد بود».

از زمان معرفی این بازی در دسامبر ۲۰۲۱ اخبار زیادی درباره آن منتشر نشده است. هرچند هنوز احتمال وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی وجود دارد، اما همین که Wonder Woman لایو سرویس نیست، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران آن باشد.

جدیدترین بازی برادران وارنر گیمز، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است که در روز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه از شر استامپ خلاص شویم