تاریخ انتشار Dead Island 2 یک هفته جلوتر آمد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



برای اطلاعات بیشتر، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که درباره Dead Island 2 می دانیم، بررسی کنید.

برای تقویت این تاریخ، دیپ سیلور توییت کرد که جزیره مرده 2 هم طلا شد. در نوامبر، بازی زامبی که در لس آنجلس اتفاق می‌افتد، ۱۲ هفته از فوریه تا ۲۸ آوریل به تعویق افتاد. بنابراین این بازآرایی امکان کوتاه کردن این دوره را فراهم می کند.

تاریخ انتشار Dead Island 2 دوباره تغییر می کند، اما برای اولین بار، تاخیری نیست. در عوض، ناشر Deep Silver اعلام کرد که اکشن-RPG یک هفته زودتر، در 21 آوریل 2023 عرضه خواهد شد.

Spec Ops: Yager Development The Line در حال ایجاد Dead Island 2 بود. اما سازنده Little Big Planet 3 Sumo Digital این پروژه را بر عهده گرفته است. این تیم هم دوام نیاورد. استودیوی Dambuster اکنون پشت بازی زامبی است و قبلا Homefront: The Revolution را ساخته است.

همانطور که گفته شد، چرخه توسعه اکشن-RPG پر فراز و نشیب بوده است. بازی Dead Island 2 در E3 2014 به عنوان بخشی از کنفرانس مطبوعاتی سونی رونمایی شد. اما از آن زمان، بازی چندین بار با تاخیر مواجه شد و حتی چند بار دست استودیو را تغییر داد. Techland که پشت بازی اول و سری Dying Light بود، این دنباله را نمی سازد.

بخوانید  Sci-Fi Thriller Troy Baker Game Fort Solis Will Release This August