هدست پلی استیشن VR 2 در ابتدای عرضه کمتر از حد انتظار فروخته شد

فرانسوا ژرمینومعاون داده و تجزیه و تحلیل IDC به بلومبرگ گفت که سونی باید قیمت هدست را کاهش دهد تا از تبدیل شدن آن به یک فاجعه کامل جلوگیری کند. این هدست در حال حاضر 549.99 دلار قیمت دارد که با توجه به قیمت 499.99 دلاری پلی استیشن 5 رقم بالایی است.

به نظر می رسد یک هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR باشد 2 شروع ضعیفی داشت و پیش بینی می شود تا پایان ماه مارس 270000 دستگاه از این هدست به فروش برسد. به گزارش رسانه بلومبرگ، این رقم توسط شرکت تحقیقاتی IDC ارائه شده است. اگرچه فروش 270000 دستگاه را نمی توان عدد کمی دانست، اما سال گذشته گزارش شد که سونی قصد دارد تا پایان ماه مارس دو میلیون نسخه از PSVR2 را به فروش برساند.

این هدست در ماه فوریه عرضه شد و در زمان عرضه دارای 42 بازی از جمله Horizon: Call of the Mountain بود. چندین آپدیت واقعیت مجازی برای بازی های تحسین شده ای مانند Gran Turismo 7 و Resident Evil Village نیز برای این هدست منتشر شده است.

گزارش شده است که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 در ابتدا فروش ضعیف و کمتر از حد انتظار داشت.

ژرمینو گفت: «مصرف‌کنندگان در سراسر جهان با افزایش هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و اخراج‌های بیشتر مواجه هستند. هدست های واقعیت مجازی برای بسیاری از مشتریان در شرایط اقتصادی کنونی اولویت ندارند. من فکر می کنم کاهش قیمت برای PSVR2 ضروری است تا این محصول جدید به یک فاجعه تبدیل نشود.”

بخوانید  این آخر هفته چه باید تماشا کرد: از جنیفر کانلی تا فیلیپ سیمور هافمن
تحریریه مجله بازی یک گیمر