فصل دوم The Last of Us در ونکوور فیلمبرداری می شود

بر اساس گزارش منتشر شده، به نظر می رسد فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور کانادا انجام شود.

سریال The Last of Us محصول جدید HBO اقتباسی از یک بازی ویدیویی به همین نام است که چند ماه پیش منتشر شد و مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت. فیلمبرداری فصل اول سریال The Last of Us در شهر کلگری و حومه آن در استان آلبرتا کانادا انجام شد. اکنون به نظر می رسد که فیلمبرداری فصل دوم این سریال در خارج از آمریکا و در استان دیگری از کانادا انجام می شود.

به گزارش ددلاین، فصل دوم سریال The Last of Us در ونکوور و بریتیش کلمبیا که از لوکیشن های معروف تولید فیلم و سریال در کانادا هستند، فیلمبرداری می شود. بازی The Last of Us Part 2 در مقایسه با نسخه اول، حال و هوای متفاوتی داشت. داستان این بازی در شهر سیاتل اتفاق افتاد. با توجه به هوای ابری و بارانی، به نظر می رسد ونکوور می تواند جایگزین خوبی برای سیاتل در فصل دوم سریال باشد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که فیلمبرداری فصل دوم سریال The Last of Us چه زمانی انجام می شود. آغاز خواهد شد؛ البته پدرو پاسکال اخیرا اعلام کرده است که فیلمبرداری آن قبل از پایان سال 2023 آغاز خواهد شد.البته باید در نظر داشت که این مشکل به معنای اکران زودتر و احتمالا تماشای فصل دوم سریال نیست. The Last of Us باید تا سال 2025 صبر کند.

بخوانید  You Will Die Here Tonight Review - Empty Residence