امکان برگزاری ویترین بعدی پلی استیشن قبل از بازی تابستانی

لیست ویترین های Lorfet 2023 توسط جف گراب

یکی از افشاگران قابل اعتماد صنعت بازی ادعا کرده است که نمایشگاه بعدی پلی استیشن قبل از بازی تابستانی برگزار خواهد شد.

جف گرابیکی از افشاگران قابل اعتماد دنیای بازی ادعا می کند که نمایشگاه بعدی پلی استیشن قبل از Summer Game Fest 2023 برگزار خواهد شد. رویداد مورد انتظار سونی هنوز به طور رسمی تایید نشده است. اما گراب می گوید که تاریخ آن به رویداد سالانه بازی برمی گردد جف کلی روز 8 ژوئن اتفاق خواهد افتاد.

قبلاً شایعه شده بود که نمایش پلی استیشن قبل از E3 2023 برگزار می شود. اما اکنون E3 لغو شده است. Grab همچنین گفت که در این ویترین شاهد حضور بازی های بزرگتر از State of Play قبلی هستیم. مراسمی که اجرای ناامیدکننده Suicide Squad: Kill the Justice League نیز در آن حضور داشت.

تصویر بالا به این معنی است که PlayStation Showcase در اوایل ژوئن برگزار می شود که احتمالاً بین 11 تا 18 ژوئن (1-7 ژوئن) است. نمی دانیم کدام آثار در این ویترین حضور خواهند داشت. اما بازی های زیادی برای پلی استیشن 5 وجود دارد که گیمرها منتظر نمایش های بیشتری هستند. مهم ترین بازی ها احتمالا Spider-Man 2 و Wolverine هستند، دو بازی جدید Marvel که توسط Insomniac ساخته شده اند.

Grab تصویری را در توییتر منتشر کرد که لیست رویدادهای بازی و تاریخ آنها را نشان می دهد. این تصویر شامل Xbox Showcase و Direct Starfield است که بعد از Summer Gamefest و بعد از آن برگزار شد آنها در 11 ژوئن برگزار می شوند. علاوه بر این، رویداد Ubisoft Forward در 12 ژوئن برگزار خواهد شد. PlayStation Showcase در تاریخ نامشخصی قبل از بازی تابستانی برگزار خواهد شد.

بخوانید  بهترین فیلم های ناتالی پورتمن | 15 فیلم برتر + امتیاز IMDB