نمایش زمینه داستان و سلاح های دویندر در تریلر گیم پلی Redfall

بازی Redfall در تاریخ 2 می 2023 (12 می 1402) بر روی پلتفرم های Xbox Series X منتشر می شود | Xbox Series S و PC برنامه ریزی شده است. این بازی از حالت چندنفره کراس پلتفرم در تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند، اما انتظار نداشته باشید که در زمان راه‌اندازی آن را با سرعت 60 فریم در ثانیه تجربه کنید. استودیوی Arkin اخیرا تایید کرده است که Redfall بر روی کنسول Xbox Series X Xbox Series S با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد.

دانلود فیلم آپارات

دیویندر به عنوان نویسنده و شکارچی حیوانات ناشناخته، پدیده های مرموز را به خوبی می شناسد و سلاح های ویژه ای برای مقابله با آنها اختراع می کند.

بازی Redfall دارای چهار شخصیت قابل بازی است که بازیکنان قادر به کنترل آنها خواهند بود. استودیو آرکین تاکنون با انتشار تریلرهایی 3 شخصیت لیلا الیسون، جیکوب بویر و رمی دلا روزا را به نمایش گذاشته است. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو Arkane چهارمین عضو گروه را با نام Devinder Crosley معرفی کرده است.

دیویندر به عنوان نویسنده و شکارچی حیوانات ناشناخته، تجربه زیادی در ردیابی پدیده های مرموز و غیرقابل توصیف دارد. بنابراین وقتی او در آخرالزمان خون آشام گرفتار می شود، کاملا آماده است تا با آن مقابله کند. این شخصیت می تواند سلاح های ویژه ای برای مقابله با تهدید خون آشام ها بسازد. از لنج های برقی گرفته تا برق گرفتگی و بیهوش کردن دشمنان گرفته تا دستگاه پرتابی که به شما امکان می دهد به نقطه فرود دستگاه حرکت کنید.

بخوانید  یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری Steam با کارت گرافیک RTX 40 هدیه دهید