مروری بر بازی های نمایش داده شده در رویداد Nintendo Indie World


شب گذشته رویداد Indie World نینتندو برگزار شد و طی آن شاهد معرفی Blasphemous 2 و اعلام تاریخ انتشار Oxenfree II بودیم.

چندی پیش نینتندو اعلام کرد که رویداد جدید Indie World در روز چهارشنبه 30 آوریل برگزار می شود. رویدادی با محوریت رونمایی یا اعلام تاریخ انتشار بازی‌های مستقل روی پلتفرم نینتندو سوییچ. اتفاق مذکور شب گذشته رخ داد و در این بین با غافلگیری های هیجان انگیز و جالبی همراه بود. در ادامه، نگاهی خواهیم داشت به تمامی بازی‌های معرفی شده در رویداد Indie World نینتندو.

تنظیمات و شخصیت های بازار شبانه Mineko

این بازی هشت سال پیش معرفی شد و اکنون تاریخ انتشار نهایی و رسمی آن مشخص شده است. Mineko’s Night Market در تاریخ 4 اکتبر برای نینتندو سوییچ عرضه می شود و گرافیک هنری بازی یکی از مواردی است که به نظر می رسد سازنده روی آن تمرکز کرده است.

شخصیت های بازی My Time at Sandrock

اگر از طرفداران بازی های ساخت و ساز محور و My Time at Portia هستید، My Time at Sandrock انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این بازی در واقع دنباله ای برای My Time at Portia است و بازیکنان رهبری سازنده ای را بر عهده می گیرند که باید با جمع آوری مواد مختلف، سازه ها، ماشین ها و دستگاه هایی بسازد. My Time at Sandrock تابستان امسال منتشر خواهد شد.

در بازی PlateUp غذا آماده کنید

در سال 2022 بازی PlateUp بر روی استیم منتشر شد و توانست بازخورد بسیار خوبی را از کاربران استیم دریافت کند. حالا پس از یک سال کاربران نینتندو سوییچ می توانند در ماه اکتبر PlateUp را تجربه کنند که از نظر گیم پلی بسیار شبیه Overcooked است.

بخوانید  هدست بی‌سیم رسمی ایکس‌باکس در آمازون تخفیف زیادی دارد

پوستر بازی Quilts and Cats of Calico

Quilts and Cats of Calico محصولی است که ممکن است برای دوستداران بازی های رومیزی جذاب باشد زیرا بر اساس یک بازی رومیزی به همین نام ساخته شده است. محصول مذکور در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، علاوه بر بخش چند نفره، کاربران می‌توانند بخش داستانی را نیز تجربه کنند که در آن شما هدایت یک خیاط را بر عهده می‌گیرید.

لوگوی بازی Rift of the Necrodancer

Rift of the NecroDancer دنباله ای بر بازی Crypt of the NecroDancer است و ما با یک محصول ریتم طرف هستیم. در جریان معرفی بازی، مشخص شد که این تیم داستان های جدید و شخصیت های جدیدی را برای کاربران ایجاد کرده است تا تجربه متفاوتی نسبت به نسخه قبلی داشته باشند. بازی مذکور در تاریخ نامعلومی در سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

چیزها را در کشوی میز در کمی به سمت چپ مرتب کنید

در حین بازی بازیکنان کمی به سمت چپ باید چیزهایی را در خانه خود ذخیره کنند. آن وقت است که یک گربه شیطانی در وسط است و دائماً خرابکاری می کند. پازل عنصر اصلی گیم پلی است و کاربران می توانند در ماه ژوئن این بازی را تجربه کنند.

بسته الحاقی Shovel Knight Pocket Dungeon

نینتندو در رویداد شب گذشته بسته الحاقی جدیدی را معرفی کرد بیل شوالیه سیاه چال جیبی نشان داده شده است Puzzler’s Pack یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان Shovel Knight Pocket Dungeon است که بهار امسال برای نینتندو سوییچ عرضه می شود و برای تجربه این بسته الحاقی باید بازی اصلی را خریداری کرده باشید.

بسته گسترش فرقه بره Relics of the Old Faith

روز دوشنبه 4 می، به روز رسانی Relics of the Old Faith برای Cult of the Lamb منتشر خواهد شد. در طول این بسته الحاقی، شاهد اضافه شدن دشمنان، آیتم ها و اعضای جدید برای جذب هستیم. کاربران همچنین با ظاهر جدید چهار اسقف نگهبان بازی مبارزه خواهند کرد.

بخوانید  حذف تصاویر امتیاز‌ها و جوایز بازی ها از استیم

ماجراهای توبه کننده در کفر 2

نکته قابل توجه مراسم دیشب معرفی Blasphemous 2 بود که البته در گذشته مشخص بود که نسخه دوم این بازی در دست ساخت است اما دیشب به صورت رسمی اعلام شد و مشخص شد که این بازی خواهد بود. در تابستان سال جاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد. در این نسخه شاهد آغاز ماجراجویی جدید Penitent قیام شده هستیم.

اثر هنری شخصیت Oxenfree 2: Lost Signals

علاوه بر این، Oxenfree II و تاریخ انتشار نهایی آن یکی دیگر از مواردی بود که طرفداران بازی های مستقل را خوشحال کرد. سرانجام مشخص شد که بازیکنان می توانند در تاریخ 21 جولای بازی Oxenfree 2: Lost Signals را تجربه کنند.

از دیگر بازی های ارائه شده در مراسم شب گذشته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • Animal Well Game – در اوایل سال 2024 منتشر شد
  • بازی Crime O’Clock – منتشر شده در 9 جولای
  • Teslagard 2 و Teslagard Remastered – اکنون در دسترس هستند
  • Shadows Over Loathing – اکنون در دسترس است
  • بازی Paper Trail – نسخه آگوست
  • بازی Little Kitty Big City – تاریخ انتشار نامشخص از سال 2024
  • بازی Chants of Sennaar – در 14 سپتامبر منتشر شد
  • بازی Brotato – امسال منتشر شد
  • بازی Escape Academy: The Complete Edition – در پاییز عرضه می شود
  • Five Nights at Freddy’s: Security Breach – اکنون در دسترس است
  • بازی Cyberfunk Bomb Rush – منتشر شده در 27 آگوست
تحریریه مجله بازی یک گیمر