یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری Steam با کارت گرافیک RTX 40 هدیه دهید

فروشگاه MicroCenter یک کارت هدیه 100 دلاری Steam را به تمامی خریداران کارت گرافیک سری 40 NVIDIA RTX ارائه می دهد.

در نتیجه، فروشگاه بزرگی مانند MicroCenter در آمریکا به این نتیجه رسید که گیفت کارت 100 دلاری استیم می تواند پیشنهاد خوبی برای تشویق کاربران به خرید یکی از مدل های سری RTX 40 باشد. البته دادن کارت هدیه در واقع یک کارت هدیه نیست. تخفیف، اما پلتفرم هایی وجود دارند که این کارت های هدیه را با پول نقد مبادله می کنند. در واقع، حتی اگر این پلتفرم ها قیمت را تا 15 درصد کاهش دهند، خریداران این محصولات از 85 دلار تخفیف بهره مند خواهند شد.

هر روز اخباری مبنی بر فروش یک فروشگاه جدید کارت گرافیک RTX 4070 زیر قیمت مصوب به گوش می رسد. در واقع به نظر می رسد که فروشگاه های مختلف یکی پس از دیگری در تلاش هستند تا موجودی خود را از محصول جدید انویدیا تخلیه کنند، اما همچنان علاقه چندانی به آن وجود ندارد. حداقل بازار آمریکا چنین شرایطی را دارد، اما برای جاهای دیگر وضعیت بهتر بوده است.

لازم به ذکر است که این تخفیف ها و پیشنهادات تنها کمتر از 2 هفته پس از عرضه کارت گرافیک RTX 4070 آغاز شده است و بدون شک قیمت ها با این میزان تقاضا اصلاح خواهند شد. در غیر این صورت، خود این فروشگاه ها باید حاشیه سود خود را قبل از کسب و کار سازنده کاهش دهند.

فروش کارت گرافیک RTX 4070 با گیفت کارت 100 دلاری استیم

برخی از گیمرها نگران اختلاف قیمت 200 دلاری کارت گرافیک RTX 4070 هستند. با RTX 4070 Ti شگفت زده شد، اما این انویدیا و شرکای تجاری آن شرکت بودند که کاربران را تشویق به خرید یکی از جدیدترین محصولات NVIDIA RTX 40 نکردند. بیشتر تعجب کردند. در واقع به نظر می رسد که حتی چنین قیمت پایینی هم برای متقاعد کردن کاربران کافی نبود. اکنون وارد هفته دوم انتشار می شویم به نظر می رسد RTX 4070 مشکل خاصی با عرضه این محصول نداشته باشد اما آمار فروش این کارت چندان راضی کننده نیست.

بخوانید  Bandai Namco: Tekken 8 قبل از آوریل 2024 منتشر خواهد شد

فروش کارت گرافیک RTX 4070 با گیفت کارت 100 دلاری استیم