نمایش تصاویری چشم نواز و خیره کننده در اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions

لوکاس فیلم به همراه تریلر، پوستر رسمی فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

فصل دوم انیمه Star Wars Visions در 9 قسمت مانند فصل اول تولید شده است و انتظار می رود مدت زمان هر قسمت مانند فصل اول بین 13 تا 22 دقیقه باشد. هر قسمت از فصل دوم این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان توسط استودیو متفاوتی تولید شده است که لیست آن ها را می توانید در یک گیمر بخوانید. در دیگر اخبار مربوط به انیمیشن جنگ ستارگان، انیمیشن Star Wars: The Bad Batch ممکن است برای فصل سوم و آخر و انیمیشن Tales of the Jedi برای فصل دوم تمدید شود. اشاره شده.

پوستر رسمی فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions

استودیوی انیمیشن Cartoon Salon، سازنده انیمیشن Wolfwalkers و استودیوی انیمیشن Aardman با سابقه ساخت انیمیشن Chicken Run از برجسته ترین استودیوهای غربی تولید کننده قسمت های فصل دوم انیمه جنگ ستارگان ویژن هستند. فصل دوم توسط استودیوهای ژاپنی تولید شد و Cartoon Salon و Aardman با سبک هنری و سبک منحصر به فرد خود قسمت های فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions را ساختند. در ادامه می توانید اولین تریلر این انیمیشن را تماشا کنید:

لوکاس فیلم، اولین تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions را منتشر کرد که در آن شاهد داستان های جدید این مجموعه هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم جنگ ستارگان، اولین تریلر از فصل دوم انیمه Star Wars Visions منتشر شد. در اولین تریلر فصل دوم این انیمیشن انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان، شاهد داستان های جدید و بسیار متفاوت از فصل اول هستیم و حالا لوکاس فیلم با همکاری استودیوهای غربی به سراغ داستان های بیشتری از این مجموعه رفته است. در کدام قسمت می توان داستان یک سیث را داشت یا داستانی را با الهام از فرهنگ هند در فصل دوم انیمیشن Star Wars Visions دید.

بخوانید  This Unique Xbox, PC, And Mobile Controller Is Steeply Discounted Ahead Of Black Friday
تحریریه مجله بازی یک گیمر