تک تیراندازهای تک تیرانداز به Call Of Duty: Warzone 2 برای فصل 3 بازگشتند



فصل 3 بازی Call of Duty: Warzone 2 در 12 آوریل منتشر می شود و فصل جدید آن پست وبلاگ برخی از تغییرات بزرگی که بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند، از جمله پکیج‌های سود قابل غارت، تک تیراندازهای تک تیرانداز و بازگشت حالت غارت را از اکتیویژن جزئیات می‌دهد.

یکی از تغییراتی که بازیکنان را بیش از همه خوشحال می‌کند، علاقه‌مندان به تفنگ تک تیرانداز برای فصل 3 است. تک تیراندازها در Warzone 2 کمی ضعیف شده‌اند، اما وبلاگ بازگشت تفنگ‌های تک تیرانداز را به یکباره تأیید می‌کند. سردبیر اشاره می کند که این تک تیراندازها تنها یک گلوله را تحت “شرایط خاص پیوست و پلت فرم” شلیک می کنند، و ذکر نشده است که آیا سوئیچ سلاح هنگام راه اندازی تیرانداز از خفا رخ می دهد. فصل 3 یا به روز رسانی میان فصل.

Lecture en cours: COD : Modern Warfare II et Warzone 2.0 | Saison 03 – Bande-annonce Alejandro contre Valeria

Le mode Plunder de Warzone 1 arrive enfin dans la saison 3. Plunder est un mode de réapparition où l’équipe avec le plus d’argent gagne, mais quelques changements sont confirmés pour la version Warzone 2 du mode. L’événement Blood Money revient, mais les joueurs peuvent également s’attendre à plusieurs nouveaux événements publics.

Selon le blog, il y aura six événements publics différents qui peuvent se produire pendant un match :

  • Le prix du sang: Double Cash est gagné pour l’élimination et le pillage des opérateurs lors d’un événement Blood Money
  • Chair à canon: [[REDACTED]]
  • حرارت: Blacksites و Fortresses پنج برابر پاداش معمول خود را پرداخت می کنند
  • ارائه دهنده خدمات: [[REDACTED]]
  • سیفون نقره ای: دستگاه های خودپرداز در اطراف نقشه مقدار بی پایانی از پول نقد را سرازیر می کنند
  • نگه داشتن خفگی: [[REDACTED]]

همانطور که در وبلاگ توضیح داده شده است، ایستگاه‌های خرید شامل موارد جدیدی منحصر به فرد برای حالت غارت خواهد بود:

  • کارت اعتباری: با کارت رسمی بانک آدال Quickscope، اکنون با 10% بازپرداخت نقدی در تمام خریدها، بیشتر پس انداز کنید! بدون درخواست بخش مهارت های طبقه بندی شده یا امتیاز اعتباری مورد نیاز نیست، فقط یک هزینه مقدماتی نقدی کوچک
  • بیمه عمر: میراثی به جا بگذارید… تا زمانی که دوباره ظاهر شوید، یعنی. با خرید بیمه عمر با پول کم، 50 درصد پول نقد خود را پس انداز کنید.
  • سرمایه گذار فرشته: با پول کمی، می‌توانید برای هر کاری که ارائه می‌کند، علاوه بر یک پهپاد رایگان، یک قرارداد فوق محرمانه با افزایش چند برابری پرداخت دریافت کنید.
بخوانید  شایعه: سرویس Ubisoft Plus در ماه آوریل بر روی Xbox منتشر خواهد شد

علاوه بر این، Plunder نه جایزه منحصر به فرد را در هنگام راه اندازی برای تکمیل چالش ها ارائه می دهد. اینها شامل برنده شدن در مسابقات غارت، حذف AI یا حریفان انسانی، یا فقط بازی کردن مسابقات است. جوایز شامل اقلام آرایشی مانند استتار وسیله نقلیه، کارت تلفن و موارد دیگر است.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، فصل 3 حالت Resurgence را برای Al Mazrah اضافه می کند که تعداد بازیکنان آن تا 150 بازیکن در اندازه های مختلف تیمی خواهد بود. پهپادهای Ashika Island Redeploy به المزره می‌رسند، اما Activision می‌گوید این پهپادها تا 13 آوریل در دسترس نخواهند بود و یک روز پس از شروع فصل 3 می‌رسند. علاوه بر این، پهپادهای Al Mazrah در دسترس نخواهند بود. هر کس. مطابقت دارند، اما آنها “تقریباً فاصله دارند” تا امکان دسترسی سریع به بسیاری از مکان ها را فراهم کنند.

به‌روزرسانی میان‌فصل «Season 3 Reloaded» همچنین بسته‌های سود قابل غارت را به Warzone 2 اضافه می‌کند. برخلاف امتیازات قابل غارت منحصربه‌فرد در Warzone 1، این یکی از بسته‌های امتیاز پیش‌فرض در Modern Warfare 2 خواهد بود. جعبه ها، یا می توان آنها را از ایستگاه های خرید خریداری کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل 3، جزئیات بیشتر در مورد به‌روزرسانی بزرگ Modern Warfare 2، از جمله نقشه‌ها، حالت‌های بیشتر و قسمت سوم Raid را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما ارائه شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پیوستن بازیگران جدید به فصل چهارم سریال The Boys